Lunatic krijgt geld van users ik vind dit niet kloppen!

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Hallo,

Qorne in "Als ik nou... *iPod-actie*"

Lunatic heeft als grapje, althans dat denk ik een soort Steun lunatic actie opgezet,
maar nu sturen mensen hem echt geld! :?
Als ik een topic zou openen, "jongens geef mij een euro"
dan gaat hij zeker weten op slot.

Strax (gebeurt al denk ik) geeft iemand hem een paar euro en krijgen hun voorkeur in dingen, zoals topic gaat minder snel opslot.
Ik ben hier eigelijk tegen, politie koop je ook niet om, nu zijn rekening nummer bekent is.. kunnen users als ze gebant (ik noem maar wat) worden hem geld toe spelen, dan kan Lunatic er misschien voor zorgen dat ze weer op GoT mogen enz.

Wat vinden jullie hier nou van?

Met vriendelijke groet
Qorne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
LuNaTiC is echt niet oppermachtig ofzo hoor ;)
Maak je daar maar geen zorgen om :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
SH007 schreef op 10 november 2002 @ 00:19:
LuNaTiC is echt niet oppermachtig ofzo hoor ;)
Maak je daar maar geen zorgen om :z
Nee ok weet ik maar hij kan nu bepaalde mensen voor trekken, snapje wat ik bedoel. als hij iemand voor zoveel uur van de HK zou bannen kan iemand heb 10 euro geven, dan maakt hij misschien de ban wel weer ongedaan.

Femme gaat toch ook niet om geld vragen als hij een nieuwe server wil kopen?
Ik dacht altijd dat dit soort topics niet mochten!!!
Daniel zij er al iets van toen Lunatic een Account van hem wou verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 20:08

job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
Qorne schreef op 10 november 2002 @ 00:19:
[...]

Nee ok weet ik maar hij kan nu bepaalde mensen voor trekken, snapje wat ik bedoel. als hij iemand voor zoveel uur van de HK zou bannen kan iemand heb 10 euro geven, dan maakt hij misschien de ban wel weer ongedaan.

Denk dat maar niet, daar gaat de rest van de crew die over de HK gaat echt niet mee accoord hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 12:31

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Qorne schreef op 10 november 2002 @ 00:19:
[...]

Als je kijkt hoe weinig geneigd de gemiddelde tweaker is om een abbo te nemen op T.net lijkt me dat wel héél vergezocht. Neem bv een 24 uurs-ban of 1 weekban, die is toch zo voorbij? Daar gaat echt geen enkel normaal iemand 10 euro voor geven.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Denk je nou echt dat ik mensen erom ga voortrekken? Nou mooi niet dus he :P

Ach komop hey, als je het begin van het topic leest dan zie je gewoon dat het vanuit meligheid is gestart, en dat het echt zeker _niet_ begonnen is om een geldactie op touw te zetten. Toen bleek dat er mensen echt spontaan geld gingen geven en toen kon ik er wel de humor van inzien :o

En er waren zat mensen die dat ook konden inzien... (bv Artwido). FYI ik ga niemand unbannen of beter behandelen or whatever. Iemand die dat denk kan meteen zn euro teruggestort krijgen. Ik geef geen leete statussen of kleurtjes, iemand ziet de humor er van in en doneert of hij laat het lekker varen... neem toch niet alles zo serieus...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Duracell schreef op 10 november 2002 @ 00:23:
[...]

Als je kijkt hoe weinig geneigd de gemiddelde tweaker is om een abbo te nemen op T.net lijkt me dat wel héél vergezocht. Neem bv een 24 uurs-ban of 1 weekban, die is toch zo voorbij? Daar gaat echt geen enkel normaal iemand 10 euro voor geven.
Nou ik weet van mods dat ze dat wel eens is aangeboden! echt waar.

LuNaTiC in "Heb heel hard geld nodig"
in dat topic zegt lunatic zelf dat het persoon werk moet zoeken, nu krijgen we het helemaal.
DAMN
op slot dat topic ofzo en laat hem dat geld terug sturen dit is gewoon misbruik maken van zijn situatie als MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 10 november 2002 @ 00:24:

Ach komop hey, als je het begin van het topic leest dan zie je gewoon dat het vanuit meligheid is gestart, en dat het echt zeker _niet_ begonnen is om een geldactie op touw te zetten. Toen bleek dat er mensen echt spontaan geld gingen geven en toen kon ik er wel de humor van inzien :o

En er waren zat mensen die dat ook konden inzien... (bv Artwido). FYI ik ga niemand unbannen of beter behandelen or whatever. Iemand die dat denk kan meteen zn euro teruggestort krijgen. Ik geef geen leete statussen of kleurtjes, iemand ziet de humor er van in en doneert of hij laat het lekker varen... neem toch niet alles zo serieus...
Tja, je hebt zelf tot nu toe altijd dit soort topics opslot gezet, ik heb Niks tegen jou als ItSnows zo iets had gedaan was ik net zo gaan zeuren.
Ben ik nou de enige die er zo tegen aan kijkt dan?
Komt zeker omdat ik noordeling ben :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Qorne schreef op 10 november 2002 @ 00:27:
[...]

Tja, je hebt zelf tot nu toe altijd dit soort topics opslot gezet, ik heb Niks tegen jou als ItSnows zo iets had gedaan was ik net zo gaan zeuren.
Ben ik nou de enige die er zo tegen aan kijkt dan?
Komt zeker omdat ik noordeling ben :P :+

Je hebt gelijk als dat wel heel vreemd overkomt. In die draad had ik de afweging gemaakt, ik zie alleen maar flames in dat topic staan dus het heeft weinig zin om die open te laten.

Dit topic had ik alleen in een melige bui geopend, zonder echt de intentie. Er werd verder ook niet flamerig gereageerd dus liet het zo gaan. Daarna gingen mensen echt geld geven en vond ik het grappig om te kijken hoever men daar in ging. Als er alleen maar negatief werd gepost had ik hem zeker dichtgedaan.

Maar goed jullie hebben zeker een punt, mijn excuses en ik zal me nooit meer machtsgeil opstellen en misbruik maken van mn modpositie goed?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39
LuNaTiC schreef op 10 November 2002 @ 00:24:

Je kunt het wel als een geintje opvatten, maar als 1 schaap over de dam is volgen er meer. En natuurlijk, krijg je nu veel meer donneer hier uw geld actie. Want iedereen wil wel rijken wordne.
offtopic:
Straxz mag je niet meer minder dan 5 euro giraal doen om het anders te duur wordt...

Gaat je het geld trouwens weer storneren, na afloop met rente }) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jemig wat een gezeur.......

Dit is gewoon een grap, dat er gekken zijn die er aan mee doen maakt het voor mij alleen maar humorvoller. Neel Lunatic van mij krijg je geen cent..... zet maar in mijn notes dat ik een ontzettende lul ben. (of moet ik daarvoor betalen :+ )

Sorrie maar ik lig echt dubbel, ook van dit topic. Oh ja Lunatic, kun je die crewforumban even opheffen? :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 10 November 2002 @ 00:33:
Jemig wat een gezeur.......

Dit is gewoon een grap, dat er gekken zijn die er aan mee doen maakt het voor mij alleen maar humorvoller. Neel Lunatic van mij krijg je geen cent..... zet maar in mijn notes dat ik een ontzettende lul ben. (of moet ik daarvoor betalen :+ )

Sorrie maar ik lig echt dubbel, ook van dit topic. Oh ja Lunatic, kun je die crewforumban even opheffen? :X
Nee nee, je hebt geen geld overgemaakt he 8)7 :X B)

Ik vindt het wel 2 kanten hebben.
Aan de ene kant kan je het aannemelijk achten dat Lunatic zn functie goed vervuld ongeacht zijn "band" met of "relatie" tot bepaalde users.

Aan de andere kant kan je wel stellen dat mensen zo bevoorrecht zouden kunnen worden.
Echter ik heb hier nog nooit iemand partijdig behandeld zien worden, dus dat zal wel los lopen :)

Als ik geld overmaak naar het Prinses Juliana fonds eis ik toch ook niet dat ik op dr begrafenis mag komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kom nou zeg....

Ik heb ook een Eurootje gedoneerd, gewoon voor de fun, omdat ik de humor er wel van in zag, niks aan het handje, wat kan mij die Euro rotten :)

En ik verwacht niks, maar dan ook _niks_ in de trant van status, notes, positieve behandeling of iets dergelijks terug. En ik geloof nou niet dat Lunatic dat zou doen...

Bovendien, denk eens na. Ik doneer een Euro, en Lunatic vind dat cool. Hij zet een positieve note:
code:
1
BreadFan is een coole gozer want hij heeft een Euro gedoneeerd voor mijn IPod - inserted by LuNaTiC

En modje 2 ziet dat...

Uh, moet ik het nog verder uitleggen? :? :P

Kom nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Laatst online: 19:13

Duinkonijn

Huh?

move la --> hk

ik verwijder me opdracht niet :)

oja en ban me kloon account ff

"qorne"

>:)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
ik vind het wel humor ! en in dit topic gaat het goed dat weet ik ook,
maar er gaan vanaf nu veeel meer volgen als je deze nu niet sluit, plus dat er gedonder over kan komen. :P
Ik heb toen als grap ook een topic geopent daar mee maar geen rekening nummer er bij gezet om dat het niet mijn bedoeling is/was om er iets aan te verdienen :P
naja ik zie wel als hier ooit nog gedonder over komt is het nu niet dan wel later dan heb ik het gezegt :+

Ik zie dat hij dicht is Lunatic, :)
bedankt...

Even goede vrienden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ach joh.. Het is toch aan de voorbijganger of hij die ene euro wil doneren of niet, dat moet hij/zij helemaal zelf weten. In dit geval is imo wel een beetje sprake van machtsmisbruik. Stel dat een doorsnee HK'er zo'n draad opende, hoeveel zou hij na 1 dag ingezameld hebben? Nog geen euro, lijkt me.. Maar, nogmaals: dat is geheel aan de HK bezoeker :)

Waarom ik doneerde? Nou, LuNaTiC is een arm stuudje wie hopeloos aan de iPod is verslingerd. Wel, ik ben zelf ook student geweest, ik had ook zo mijn obsessies, ik heb een groot hart, ik kan zijn actie echt wel waarderen, ik heb een overschot aan geld en LuNaTiC is een toffe/coole/goeie mod en dus, waarom niet? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Qorne schreef op 10 november 2002 @ 00:55:
ik vind het wel humor ! en in dit topic gaat het goed dat weet ik ook,
maar er gaan vanaf nu veeel meer volgen als je deze nu niet sluit, plus dat er gedonder over kan komen. :P
Ik heb toen als grap ook een topic geopent daar mee maar geen rekening nummer er bij gezet om dat het niet mijn bedoeling is/was om er iets aan te verdienen :P
naja ik zie wel als hier ooit nog gedonder over komt is het nu niet dan wel later dan heb ik het gezegt :+
:? :/ heb je nou gezopen of zo?

want nu vat ik het niet ...

tss goed lezen duinkonijn

mja het is als geintje begonnen

ik heb na aandringen zijn rekening nr gekregen

Door Duinkonijn - Thursday 07 November 2002 17:53

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
LuNaTiC schreef op 07 november 2002 @ 17:36:

[...]

Joure he... hmm wel te doen toch met OV?

--------------------------------------------------------------------------------

kom op met dat nummer..... PRUTSER

Duinkonijn wijzigde dit bericht 07-11-2002 17:54

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:20

nrg

BalusC schreef op 10 november 2002 @ 00:56:
[..], ik heb een overschot aan geld [..]
Ehm, giro 8289391 staat open voor bijschrijvingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik wil het wel ff op een rijtje zetten voor de mensen die zich er druk om maken ...
iPod topic is geopend uit 'obsessedheid' door LuNaTiC voor een iPod (je hebt van die mensen he :P)

Dan zijn er de macht en statusgeile gebruikers die denken dat als ze geld over maken, dat ed HK-mod hun dan vast wel 1337 gaat behandelen *D
Doet eentje het dan volgen er meer.

Dat geeft imho meer de |:( heid van de gebruikers aan dan van de mod ...

jwbagger heeft trouwens iets soortgelijks, maar dan met zijn signature.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

dreeke schreef op 10 november 2002 @ 00:59:
Ik wil het wel ff op een rijtje zetten voor de mensen die zich er druk om maken ...
iPod topic is geopend uit 'obsessedheid' door LuNaTiC voor een iPod (je hebt van die mensen he :P)

Dan zijn er de macht en statusgeile gebruikers die denken dat als ze geld over maken, dat ed HK-mod hun dan vast wel 1337 gaat behandelen *D

nou echt om macht geil heid heb ik niet gedaan

wat boei mij die ene pleuro

dan had ik wel gelijk 500 euro of zo overgemaakt
als ik machtsgeil was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
dreeke schreef op 10 november 2002 @ 00:59:

het is laat. bedoel je nou dat de mensen die geld storten niet helemaal lekker zijn of de mensen (ik) die zeiken of de mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Qorne: wat is het nummer van je bankrekening, doneer ik je een euro voor een Dikke van Dale en het groene boekje. :+

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het is aan de users zelf om te bepalen of ze geld geven ofniet.

En er is ook een andere geldactie binnen de HK, over iemand die 150 Euro aan iemand heeft geleend, en nu betalen heel veel Tweakers een euro omdat die gast zijn 150,- niet meer terugkrijgt. Dit is ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Qorne schreef op 10 November 2002 @ 01:02:
[...]

het is laat. bedoel je nou dat de mensen die geld storten niet helemaal lekker zijn of de mensen (ik) die zeiken of de mod?
check mijn sig.
nee diie gene die storten... wat ik begrijp

maar dege die voor de lol mee doen valt hij daarmee ook aan

ik ben geen puber wat op @- rechten geilt

offtopic
heb al admin rechten over 1800 users 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
GA!S schreef op 10 November 2002 @ 01:03:
Qorne: wat is het nummer van je bankrekening, doneer ik je een euro voor een Dikke van Dale en het groene boekje. :+
LOL ik weet het het is laat, ben al meer dan 12 uur op (en zit de heledag al op GOT) dus nu ga ik echt lekker wazig typen lullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

GA!S schreef op 10 november 2002 @ 01:03:
aaiiiiii
vandale nederlands cdrom >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Duinkonijn schreef op 10 november 2002 @ 01:01:
[...]

nou echt om macht geil heid heb ik niet gedaan

wat boei mij die ene pleuro

dan had ik wel gelijk 500 euro of zo overgemaakt
als ik machtsgeil was

daar twijfel ik niet aan... bij niemand die daar geld gaf trouwens. En je had gelijk, waarschijnlijk had ik geeneens een rekeningnummer gepost als je niet had aangedrongen ;) Was ff voor de gein om te kijken of je het echt zou doen... toen kwamen er meer en leek het me onwijs grappig hoe dat zou verlopen. Zeker geen kwade opzet om mn macht te misbruiken ofzo.

Was zelfs bij sommige mensen waarvan ik zag dat ik ze zelfs ooit een OW of 24uurs ban had gegeven... en daar geen woord over repten... vond ik toch wel koel (en nogmaals er is geen ENKELE aanleiding om te denken dat ik straffen ga kwijtschelden of voortaan warezrequests en zo ga toelaten van die mensen :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De kunst van verfijnde humor is dat zij niet als zodanig te herkennen is als men over deze gave niet beschikt.

(copyright dick 2002)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Qorne schreef op 10 November 2002 @ 00:24:
Nou ik weet van mods dat ze dat wel eens is aangeboden! echt waar.

Ik mocht zelfs een keer een bedrag zelf kiezen, als ik iemand unbande :+
(niet aangenomen trouwens hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Duinkonijn schreef op 10 november 2002 @ 01:04:
[...]

nee diie gene die storten... wat ik begrijp

maar dege die voor de lol mee doen valt hij daarmee ook aan

ik ben geen puber wat op @- rechten geilt

offtopic
heb al admin rechten over 1800 users 8)7

neuj die bedoelt ie denk ik niet ;) puur de mensen die in hun achterhoofd denken om er voordeel mee te kunnen halen door voortaan te denken dat ze immuun voor waarschuwingen of bans zijn... en nogmaals, degenen die denken zijn dom en mogen meteen hun pleuro terugkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Qorne schreef op 10 november 2002 @ 01:04:
[...]

LOL ik weet het het is laat, ben al meer dan 12 uur op (en zit de heledag al op GOT) dus nu ga ik echt lekker wazig typen lullen :P
:>

Slaap er nog eens een nachtje over en lees het nog eens terug zou ik zeggen. Ik vind trouwens dat Luna van iedere donateur verplicht een verzoeknummer op zijn Ipod moet luisteren zodra hij hem heeft.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

LuNaTiC schreef op 10 november 2002 @ 01:05:

[...]

daar twijfel ik niet aan... bij niemand die daar geld gaf trouwens. En je had gelijk, waarschijnlijk had ik geeneens een rekeningnummer gepost als je niet had aangedrongen ;) Was ff voor de gein om te kijken of je het echt zou doen... toen kwamen er meer en leek het me onwijs grappig hoe dat zou verlopen. Zeker geen kwade opzet om mn macht te misbruiken ofzo.

Was zelfs bij sommige mensen waarvan ik zag dat ik ze zelfs ooit een OW of 24uurs ban had gegeven... en daar geen woord over repten... vond ik toch wel koel (en nogmaals er is geen ENKELE aanleiding om te denken dat ik straffen ga kwijtschelden of voortaan warezrequests en zo ga toelaten van die mensen :z)
jup

en omkopen zou ik tog niet zo in het open baar doen...

en daarnaast heb ik al een omkoopcontract met HlpDsk 8)7

laatste is dus niet waar (voor de klooio`s die hier weer om gaan janken)

[ Voor 0% gewijzigd door Duinkonijn op 10-11-2002 01:10 . Reden: domme typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Duinkonijn schreef op 10 November 2002 @ 01:08:
[...]

jup

en omkopen zou ik tog niet zo in het open baar doen...

en daarnaast heb ik al een omkoopcontract met HlpDsk 8)7

laatste is dus niet waar (voor de klooio`s die hier weer om gaan janken)
WHAAT KOOP JIJ HLPDSK OM NEE DAT MAG NIET ;) 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
ACM schreef op 10 november 2002 @ 01:06:

[...]

Ik mocht zelfs een keer een bedrag zelf kiezen, als ik iemand unbande :+
(niet aangenomen trouwens hoor :) )
Kijk om die reden heb ik dit allemaal op gezet :P (nu zit de hele HK in LA te posten door mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

GA!S schreef op 10 november 2002 @ 01:07:
[...]

:>

Slaap er nog eens een nachtje over en lees het nog eens terug zou ik zeggen. Ik vind trouwens dat Luna van iedere donateur verplicht een verzoeknummer op zijn Ipod moet luisteren zodra hij hem heeft.
k

* Duinkonijn dient als verzoekplaat. ramstein met feuer frei...

en als hij die niet goed vindt... -> www.kazaalite.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Qorne schreef op 10 November 2002 @ 01:04:
[...]

12 uur al? :? :D

Dus als je doordeweeks om 8 uur opstaat ga je 's avonds voor 20:00 weer naar bed? :D >:) 8)7

Ow sorry je was moe :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Qorne schreef op 10 november 2002 @ 01:12:
[...]

Kijk om die reden heb ik dit allemaal op gezet :P (nu zit de hele HK in LA te posten door mij :P)

heel goed.. ben blij dat jij iig je doel bereikt heb he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zullen we het een kleeein beetje meer ontopic houden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

Qorne schreef op 10 november 2002 @ 01:12:
[...]

trutje....
la =! hk

onzin topic moet je dan ook in de hk posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

ACM schreef op 10 november 2002 @ 01:13:
Zullen we het een kleeein beetje meer ontopic houden trouwens?
k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 10 November 2002 @ 01:13:

[...]

heel goed.. ben blij dat jij iig je doel bereikt heb he :)
Ja, klopt.
dit leek mij de beste manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En volgens mij is het allemaal wel uitgepraat? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.