Ik had eerst de 2815 bios toe in mijn radeon 9700 pro had maar teon ben ik een tijd een 8500 gaan gebruiken en heb ik de bios geubdate naar die nieue die op de frontpage stond de D900 http://www.tweakers.net/meuktracker/3038.
Maar toen ik er weer een radeon 9700 pro in deed liep i de hele tijd vast ( dit was niet de zelfgde radeon 9700 pro al eerst ) Maar nu d8t ik van ik probeer die 2815 bios weer dus ik die op een floppy gezet en geflasht. Nu ging dat goed en ging hij rebooten en vroeg i op een floppy dus ik d8t ik reset wat dat had ik nog nooi gehad. En nu starte hij niet meer
en op de display stond een C1 error. en ik hoorde de hele tijd lage piepjes. (dat zou er op duiden dat het geheugen kapot was) Dus heb ik er een mudue uit gehaald maar nog steeds piepjes dan de 2e maar probeeren, weer hetzelfde. Heb er ook al een bootflop in gedaan maar dat werkt ook niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn 
Ik heb ook geen lijst met de codes dus weet ook niet wat dat C1 is weet iemand dat toevallig ook ?
Maar toen ik er weer een radeon 9700 pro in deed liep i de hele tijd vast ( dit was niet de zelfgde radeon 9700 pro al eerst ) Maar nu d8t ik van ik probeer die 2815 bios weer dus ik die op een floppy gezet en geflasht. Nu ging dat goed en ging hij rebooten en vroeg i op een floppy dus ik d8t ik reset wat dat had ik nog nooi gehad. En nu starte hij niet meer
Ik heb ook geen lijst met de codes dus weet ook niet wat dat C1 is weet iemand dat toevallig ook ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....