[tv out] GF 3 TI 200 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik heb net voor de eerste keer de tv-out op mijn tv geprobeerd. (film kijken) Bij de eerste keer kon ik XP gewoon opstarten en zag ik gewoon grijs beeld (is dit normaal??). Toen windows eenmaal opgestart was kreeg ik geen beeld meer. De computer herstarte automatisch en dit herhaalde zich een paar keer totdat ik mijn beeldscherm er weer inplugde. Ik had toen op de tv nog de Nvidia drivers versie 30.82. Nu heb ik ff de originele drivers van de cd geinstalleerd en werkt TV-out perfect! Kan dit aan de driver liggen of iets in mn vga kaart. Nog ff voor de duidelijkheid: Ik heb een Geforce 3 TI 200 van Creative. Mijn specs vind je onderaan deze post :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is heel waarschijnlijk je driver. Gewoon een andere installeren en nog een keer proberen.

Maar wat bedoel je met 'tot ik mijn beeldscherm er weer inplugde'? Hoezo had je die eruit gehaald dan?

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Pollewob schreef op 09 november 2002 @ 23:55:
Dit is heel waarschijnlijk je driver. Gewoon een andere installeren en nog een keer proberen.

Maar wat bedoel je met 'tot ik mijn beeldscherm er weer inplugde'? Hoezo had je die eruit gehaald dan?
Als ik mijn beeldscherm in de vgakaart laat zitten werkt ie niet op de tv :S
Ik vond dat ook al raar. Ik heb nu de nieuwste drivers gedownload van nvidia (waar hierboven ook nog een topic over is) en ga het morgen nog een keer proberen. Het is nu tijd om nog ff te gamen en dan slaapjes doen :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Denk dan dat je het beste eerst deze Faq door kan lezen. Daarmee kan je je TV-out waarschijnlijk wel werkend krijgen :)

Dit topic is gesloten.