Vanmiddag gekocht bij de trekpleister (drogisterij): kerst verlichting op batterijen... 10 (gekleurde) lampjes voor 79 cent.
Daar ik zelf geen case-modder ben (een computer is er om te rekenen, niet ter decoratie) zal ik hier niets mee doen. Misschien dat iemand in dit forum echter gebruik kan maken van deze lampjes...
Om een idee te geven van hoe het er uit ziet, 2 foto's. De lampjes werken standaard op 2 1.5v staafbatterijen. Bij gebrek aan deze heb ik ze op een 7.2v accu aangesloten. Branden ze lekker fel. In een pc is het wellicht mogelijk deze op 5v/7v te laten branden.
Klik op thumb voor grotere afbeelding...
De kast met lampjes
Zelfde kast, met lampjes aan (en geen flits)
Let wel, dit is geen mod, dit is een open kast gebruikt om lampjes mee te demonstreren!
Maar goed, nog meer goedkope verlichting:
Vage staafjes gek licht (werkt op 3 knoopcellen). Kosten 69 cent per stuk. Komt van action (http://www.action-shop.nl).
De lampjes in actie
De lampjes in een kast (1 lampje hangt, 1 lampje licht op bodem kast)
lampen in actie
lampen in actie (spontaan andere sluitertijd van volautomatische digicam(?))
Tenslotte nog creatief: wurm 1 zo'n lampje in het frontje van je case, krijg je dit:
front
Hoop dat iemand hier nog gebruik van kan maken. Ik heb me iig weer ff vermaakt met onzinnige foto's maken. Zou toch niet gek zijn een casemod voor minder dan 3 euro!
Daar ik zelf geen case-modder ben (een computer is er om te rekenen, niet ter decoratie) zal ik hier niets mee doen. Misschien dat iemand in dit forum echter gebruik kan maken van deze lampjes...
Om een idee te geven van hoe het er uit ziet, 2 foto's. De lampjes werken standaard op 2 1.5v staafbatterijen. Bij gebrek aan deze heb ik ze op een 7.2v accu aangesloten. Branden ze lekker fel. In een pc is het wellicht mogelijk deze op 5v/7v te laten branden.
Klik op thumb voor grotere afbeelding...
De kast met lampjes
Zelfde kast, met lampjes aan (en geen flits)
Let wel, dit is geen mod, dit is een open kast gebruikt om lampjes mee te demonstreren!
Maar goed, nog meer goedkope verlichting:
Vage staafjes gek licht (werkt op 3 knoopcellen). Kosten 69 cent per stuk. Komt van action (http://www.action-shop.nl).
De lampjes in actie
De lampjes in een kast (1 lampje hangt, 1 lampje licht op bodem kast)
lampen in actie
lampen in actie (spontaan andere sluitertijd van volautomatische digicam(?))
Tenslotte nog creatief: wurm 1 zo'n lampje in het frontje van je case, krijg je dit:
front
Hoop dat iemand hier nog gebruik van kan maken. Ik heb me iig weer ff vermaakt met onzinnige foto's maken. Zou toch niet gek zijn een casemod voor minder dan 3 euro!
edit:
links werkend gemaakt
links werkend gemaakt
[ Voor 25% gewijzigd door Koeien op 07-10-2008 22:09 ]