Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

goedkope verlichting?

Pagina: 1
Acties:

• Koeien
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-01-2023
Vanmiddag gekocht bij de trekpleister (drogisterij): kerst verlichting op batterijen... 10 (gekleurde) lampjes voor 79 cent.

Daar ik zelf geen case-modder ben (een computer is er om te rekenen, niet ter decoratie) zal ik hier niets mee doen. Misschien dat iemand in dit forum echter gebruik kan maken van deze lampjes...

Om een idee te geven van hoe het er uit ziet, 2 foto's. De lampjes werken standaard op 2 1.5v staafbatterijen. Bij gebrek aan deze heb ik ze op een 7.2v accu aangesloten. Branden ze lekker fel. In een pc is het wellicht mogelijk deze op 5v/7v te laten branden.

Klik op thumb voor grotere afbeelding...

De kast met lampjes

Zelfde kast, met lampjes aan (en geen flits)

Let wel, dit is geen mod, dit is een open kast gebruikt om lampjes mee te demonstreren!

Maar goed, nog meer goedkope verlichting:

Vage staafjes gek licht (werkt op 3 knoopcellen). Kosten 69 cent per stuk. Komt van action (http://www.action-shop.nl).

De lampjes in actie

De lampjes in een kast (1 lampje hangt, 1 lampje licht op bodem kast)

lampen in actie

lampen in actie (spontaan andere sluitertijd van volautomatische digicam(?))

Tenslotte nog creatief: wurm 1 zo'n lampje in het frontje van je case, krijg je dit:

front

Hoop dat iemand hier nog gebruik van kan maken. Ik heb me iig weer ff vermaakt met onzinnige foto's maken. Zou toch niet gek zijn een casemod voor minder dan 3 euro!

edit:
links werkend gemaakt

[ Voor 25% gewijzigd door Koeien op 07-10-2008 22:09 ]

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
tis cheap en leuk :) maar of het op kan bozen tegen het echte werk... :) mayB voor de lowBudget Casemodder...

Wat voor case heb je btw
Ik ken deze grill niet
Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/joel.hoeksema/got/lampen/tn_front.jpg

• Koeien
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-01-2023
[quote]SmauG schreef op 09 november 2002 @ 23:23:
tis cheap en leuk :) maar of het op kan bozen tegen het echte werk... :) mayB voor de lowBudget Casemodder...

Wat voor case heb je btw
Ik ken deze grill niet

Geen idee eigenlijk. Kant en klaar systeem gehaald bij de lokale computerboer (pctop in Hoorn) waar deze case bij hoorde.

Oohh... blijkt toch een andere kast te zijn. Komt bij MyCom vandaan. Dat schijnt een Inwin kast te zijn. Weet ik verder niets meer over...

[ Voor 7% gewijzigd door Koeien op 07-10-2008 22:10 ]

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 21:07
Heb zelf ook eens (way-back) kerstverlichting in m'n pc gehad, en waarom ook niet.. Dingen geven veel licht, en meestal niet eens zo gek veel warmte :)

Casemodden is al duur genoeg, en die kerstboompc ziet er wel heeel erg schattig uit ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
due staafjes zijn wel grappig, alleen is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten op de 12V/5V van je PC? Anders moet je de hele tijd batterijen verwisselen :/. Als er een manier is, kan iemand het dan uit leggen hoe het moet aan deze electron00b?

Verwijderd

Neobender schreef op 10 November 2002 @ 13:15:
due staafjes zijn wel grappig, alleen is er een mogelijkheid om deze aan te sluiten op de 12V/5V van je PC? Anders moet je de hele tijd batterijen verwisselen :/. Als er een manier is, kan iemand het dan uit leggen hoe het moet aan deze electron00b?
Gewoon aansluiten op je molex met een weerstandje ertussen.

Verwijderd

Neobender schreef op 10 november 2002 @ 13:15:
mosfet :|

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

Mad_Demon

de dokter

hahaha, kerstboomverlichting, prachtig _/-\o_

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ach het is weer eens wat anders he?
geen mij toch maar een gewonen ccfl of een paar LED fannetjus
Pagina: 1