Geen inspiratie
is er dan niemand die dit weet :-((((
Geen inspiratie
hep ook zo iets gehoord over libertel. schijnt zo te zijn dat er maar weinig berdijven een zendmast mogen plaatsen. McDonalds schijnt het wel te mogen!!!
Ik vind er nergens iets over in officiele bronnen... het is allemaal van horen zeggen.
Dus daarom vraag ik me af: is er iemand die hier het fijne van weet ?
Dus daarom vraag ik me af: is er iemand die hier het fijne van weet ?
Geen inspiratie
is er dan niemand die dit weet ???
Geen inspiratie
Doordrammen is ook een vak......
Waarom zou iemand hier dit met zekerheid kunnen zeggen? Bel Dutchtone gewoon op, dan krijg je (hopelijk) een reactie. Waarschijnlijk geven ze niks toe, maar dan zijn wij van het gezeur af tenminste
.
Waarom zou iemand hier dit met zekerheid kunnen zeggen? Bel Dutchtone gewoon op, dan krijg je (hopelijk) een reactie. Waarschijnlijk geven ze niks toe, maar dan zijn wij van het gezeur af tenminste
Verwijderd
Lijkt me bullshit dit gerucht. Ik zou niet weten op basis waarvan zij de masten zouden moeten weghalen. In mijn vorige baan heb ik bouwvergunningen verleend voor zendmasten (KPN/Libertel/Telfort enz) die allemaal onherroepelijk zijn geworden.
Met andere woorden zolang er een goedgekeurde en onherroepelijke bouwvergunning aan ten grondslag ligt, mag iedereen (zend)masten plaatsen.
Met andere woorden zolang er een goedgekeurde en onherroepelijke bouwvergunning aan ten grondslag ligt, mag iedereen (zend)masten plaatsen.
Verwijderd
Ik heb vorige maand ergens gelezen (ik onthoud dingen slecht) dat de dekking van 97% teruggebracht wordt naar 56%. D* en Ben hebben ILLEGAAL zendmasten geplaatst. Dit is de oorzaak dat ze worden weggehaald. En JA, dit is een feit dat D* zelf nog ontkend. Alleen Ben is fair genoeg om te zeggen dat ze inderdaad voor "onverwachtse" problemen komen te staan. D* is niet voor niets de goedkoopste aanbieder van Nederland. Maarja, wat wil je. Een super GSM met een slecht netwerk of een iets duurder netwerk (LIBERTEL, TELFORT, KPN) waarmee je tenminste wel kan bellen. Ook in de toekomst!
Pagina: 1