Post hier je 10 beste EIGEN muon's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een reuslts.dat maken met daarin bijv de 100 beste DPC results.
Dus maak met bijv Muonmonitor een bestand met je 10 beste results aan.
Alvast bedankt :) _/-\o_

/edit: mail ze naar muons@xs4all.nl.
Ze moeten natuurlijk wel een beetje goed zijn he.
Laten we 3 als minimum nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmmm.. ik denk dat ik geen 10 beste heb, mijn beste is namelijk 2.86549 en die kan niet tegen Duke's geweld op :P

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en die 2.86549 is volgensmij kleiner dan de slechts van de officiele top 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Kun je niet beter vragen of ze deze results naar je op kunnen sturen. Elk result is namelijk 1,2 kb.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
erg slim om dit ook open en bloot te doen. Kunnen onze tegenstanders mooi de granen meepikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Sir_Floppy schreef op 09 november 2002 @ 23:31:
erg slim om dit ook open en bloot te doen. Kunnen onze tegenstanders mooi de granen meepikken
Bij de volgende update van de best250 gebeurt dat toch :)
Alleen als we het zelf doen gaat het sneller.

edit: is der een minimum yield die je wil hebben? 3.0 ofzo :?

edit2: http://users.pandora.be/duracell/muon/Duracell.dat

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

DukeBox

loves wheat smoothies

mijn 10 beste zijn allemaal 3.4%+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe het gewoon als volgt.. laat m'n machines een x aantal results uitrekenen.. dan maak ik met muonmonitor een nieuwe top100.. reken ik daamee weer verder.. langzaamaan wordt m'n top100 dus beter..
Dit is een stuk makkelijker dan met z'n allen resultaten bij elkaar mikken.. tegen de tijd dat alles netjes gecoordineerd is heeft Stephen weer een nieuwe top250 file gebakken.. wedden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Alleen eigen Muons? Dus deze mogen niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mail ze naar muons@xs4all.nl.
Ze moeten natuurlijk wel een beetje goed zijn he.
Laten we 3 als minimum nemen
wil dukebox zo vriendelijk zijn zijn results te mailen? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel slim om zelf zo'n file te maken maar je moet wel zeker weten dat daar geen badresults tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Die van Astra412 zitten er tussen. De hoogste tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Vraagje: Duurt 't langer als je een top 1000 hebt dan dat als je een top 250 hebt voor hetzelfde aantal particles??

Dus stel: je haalt 60000 particles, muon van 3.00. Zou dat langer duren als je een top 1000 hebt dan met een top 250?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

die van mij heb je nu ook (nummer 2 van DPC >:) )

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

ImpaileR schreef op 10 November 2002 @ 12:41:
Alleen eigen Muons? Dus deze mogen niet? O-)
Hmmm, ik heb die vanaf 3,08 en hoger daaruit gehaald en bij mijn dat-file bovenaan ingevoegd. Krijg ik achter mekaar 5 bijna-nul-results. En ik heb echt geen overbodige linefeeds in de file gezet ofzo. Nu lijkt het wel weer goed te gaan dus ik zie het nog even aan. Maar toch... ik twijfel of er geen bad results tussen zitten.

edit: grrr, het wordt niet echt beter. Nu rond de 1,0... ik heb die results maar weer weggehaald. Het is ook wel tiepies: de bovenste 16 results zijn precies die die ontbreken in de best250 op Stephenbrooks' site

edit2: eigenlijk zou je willen dat je de optimizer tijdelijk kon 'vastzetten' op alleen maar varieren rond de beste resultaten. Dan kan je snel ontdekken of je een goede results.dat hebt. Nu zat ik me een halve dag af te vragen of het ding misschien toevallig als maar randoms nam, of dat de results.dat brak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Ik had deze bij Rechenkraft.net vandaan. Ik heb nog geen nul results gehad. Bij mij zitten de meeste zitten tussen de 2,8 en 3.

Ik heb Muon monitor gebruikt om de results samen te voegen.

Wel kreeg ik bijna-nul-results toen ik die Athlon client gebruikte.
Laat het nog even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

de 16 beste (ook die van astra) zijn door stephen ook 'afgekeurt' omdat ze niet goed lijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

DukeBox schreef op 11 november 2002 @ 09:20:
de 16 beste (ook die van astra) zijn door stephen ook 'afgekeurt' omdat ze niet goed lijken te zijn.
A-ha... thanks... heb nu even de discussie opgezocht: http://www.stephenbrooks....&f=144606111&m=2496014351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Thanx Duke. Ik gooi ze bij mij er ook van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
Ik ben net een paar dagen geleden begonnen met Muon, maar ik snap niet echt waarom je met alleen de DPC top-100 results betere resultaten zou krijgen. De top-100 results van de hele wereld zijn toch hoger?

En kan iemand mij trouwens uitleggen wat je nou eigenlijk ziet in die simulatie? Ik zie allemaal cylinders en aan het eind een *ding* waar die deeltjes dan in een bocht door gaan, maar waar dient dat dan voor? En het gaat er toch om om zoveel mogelijk Muons op te vangen aan het eind? Waarom zijn er dan van die smalle cylinders? Die houden volgens mij erg veel deeltjes tegen. Evenals trouwens dat ding aan het eind. Bij het laatste cylindertje had ik namelijk tegen de 5% maar die loopt dan helemaal terug naar 2,7% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
In die bochten zitten magneten, na die bochten gaan ze nog door een versneller heen, alleen dat zit nog niet in deze clientversies.
Hier http://www.stephenbrooks.org/ral/report/ staat alle technische informatie, erg wetenschappelijk, maar de plaatjes zeggen ook al veel :)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 16:18:
... wil dukebox zo vriendelijk zijn zijn results te mailen? thx
Ligt het aan mij, of probeer je dit verzoek stilletjes te negeren, Dukebox? Sorry als ik ernaast zit, is echt niet lullig bedoeld ofzo. Maar ik kwam in een andere thread ook al met zo'n verzoek, en in je latere replies in dat topic ging je er ook niet op in.

Ik kan me goed voorstellen dat het lijkt alsof we willen meeprofiteren van je goede results. Maar daat gaat het echt niet om. Persoonlijk vind ik dit project voornamelijk stoer omdat ik fundamenteel onderzoek een ondergeschoven kindje vind in de universitaire wereld. Al het geld gaat naar gentechnologie en dat soort fancy stuff. Dus stel ik het enige cpu-tje dat ik heb graag hiervoor beschikbaar. Maar ik vind het zonde dat ik nu in de orde van 3.0% resultaten aflever, wat helemaal niet zo boeiend meer is, terwijl mijn pc dus al veel nuttiger zou kunnen zijn met jouw resultaten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik ben al bijna een week niet meer thuis geweest.. zoals velen ook merken aan mijn icq-status ik heb overigens ook geen idee hoe ik bij mijn results.dat moet komen alles flushed auto.
En daarbij, waarom moet ik het naar jou mailen ? Ik ken je niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn

John_Glenn

verdeelt de whooping.

DukeBox schreef op 12 november 2002 @ 10:40:
Ik ben al bijna een week niet meer thuis geweest.. zoals velen ook merken aan mijn icq-status ik heb overigens ook geen idee hoe ik bij mijn results.dat moet komen alles flushed auto.
En daarbij, waarom moet ik het naar jou mailen ? Ik ken je niet eens.
Nou, niet omdat je mij er mee helpt, maar omdat we allebei hetzelfde willen; dat is dus het project aan hogere yields helpen.
Mijn pc staat nu geometrieen uit te rekenen waar het project niet echt meer wat aan heeft - uiteindelijk zoeken ze iets wat meer in de buurt ligt van de jouwe. Dus zou het nuttiger zijn als mijn pc ook in die buurt zou rondtasten.

Excuses als je vindt dat ik me niet netjes introduceer; ik ben een beetje gewend om mede-GoTters zonder kennismaken als kennissen te behandelen... eigenlijk weten we toch ook genoeg van elkaar? Jij GoTter, ik GoTter, jij DPCer, ik DPCer... jij wil dit project helpen, ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Dat is het punt niet echt, maar ik vind het nogal lijken op een verplichting.. ik heb helemaal geen zin en tijd om die bestanden door te spitten voor goeie muons e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

het kan vrij makkelijk met muon monitor

ik maak zo'n beetje elke dag een nieuwe top-250

als stephan ook een nieuwe released zal ik die opnieuw mergen met mijn eigen top-250 en de dupes eruit halen en dan weer een nieuwe top-250 maken

om nou elkaars results te gebruiken lijkt me niet echt super zinning

zie ook deze thread

forum

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Muon monitor doet he niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 10:27

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

* _DPC_Scorpion heeft weer een nieuwe betere _/-\o_

helaas is de statsrun net geweest hopen dat stephan er nu snel weer 1tje doet

3.095752

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Pagina: 1