Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM]Silicon Graphics Indigo ZX voor 150 euro: ModAlert!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben je net fff lekker aan het browsen, kom je zoiets cools tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.flection.1st.be/ProductImages/sgi/SGIindigo2XZpaars.JPG

Ja, je las het goed, voor 150 euro! M'n mod alarm sloeg meteen op tilt: Dit ding vraagt erom om gemod te worden :D

Helaas zit ik zelf momenteel een beetje low on cash..., maar er lopen vast nog wel tweakers rond die op komende lanparties iedereen willen laten kwijlen op dit SGI bakkie! Via Epia past makkelijk, ATX mobo gaat misschien ook wel lukken na wat dremelwerk :D

Ik zou 'm graag zelf kopen, maar dat gaat niet lukken nu, dus ik dacht laat ik dit even aan de tweakertjes zien... misschien dat iemand anders interesse heeft voordat ze straks pleite zijn... (nu nog 4 stuks op voorraad!)

Hier nog wat pix van de binnenkant, soort review:
http://www.obsolyte.com/sgi_indigo2

Owja, en de link naar de shop natuurlijk:
http://biz.flectiondirect.com/
( http://biz.flectiondirect...ail.cfm?ProdNo=2050442067 )

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 23:10
LAN party? heb je enig idee hoe zwaar dat ding is?? }>

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:17

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ziet er wel 1337 uit. Alleen wel erg krap en volgens mij alleen voor van die oude mobo's. En die kleur die er op zit ziet er niet uit, nog een reden om die case te modden. :P

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

Topicstarter
LosserNL schreef op 09 november 2002 @ 22:07:
LAN party? heb je enig idee hoe zwaar dat ding is?? }>
Hehe, er kunnen natuurlijk altijd wieltjes onder :D En als alle oude zooi tot sleutelhanger gereincareerd is zal ie vast wel wat lichter zijn...

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:58

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Zo'n kast heb ik ook !!!

Ben alleen nog druk bezig dat IRIX onder de knie te krijgen....

* memphis is amper bekend met UNIX ;(

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Ik heb een SGI Iris Indigo R4000 werkend met 17"inch.
Erg leuk.
Maar die O2's zijn ook al best goedkoop, ook erg mooi.

Verwijderd

Damn, 'k zit ook low on cash |:( Dit is wat voor onder m'n SGI 1600SW scherm :9~

edit:
Zit net wat interne foto's te bekijken, maar wil je hier je atx mobo instoppen, dan zul je heel wat moeten dremelen... te veel naar mijn mening. Jammer jammer jammer, zag het al helemaal voor me!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:58

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Een SGI slopen om er een dom x86 systeem in te stoppen :?
Verdiep eerst eens in zo'n systeem en zie dan de waarde ervan. Trouwens die ZX staat voor de type videokaart, een kaart waar huidige AGP kaarten nog jaloers op kunnen zijn.

Er is een Linux versie voor dus ben je thuis in Linux moet je met zo'n systeem eens proberen....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Sinclair schreef op 10 november 2002 @ 15:41:
Een SGI slopen om er een dom x86 systeem in te stoppen :?
Verdiep eerst eens in zo'n systeem en zie dan de waarde ervan. Trouwens die ZX staat voor de type videokaart, een kaart waar huidige AGP kaarten nog jaloers op kunnen zijn.

Er is een Linux versie voor dus ben je thuis in Linux moet je met zo'n systeem eens proberen....
Dat weet ik ook wel, maar wat voor mij op dit moment een hogere prioriteit heeft, is een bijpassende kast vinden voor m'n TFT scherm. Nu staat er zo'n standaard grijs kastje naast er dat wil ik graag veranderen. Nu vind ik dit een leuk kastje om erbij te hebben, ongeacht wat er aan hardware inzit. Maar ik ben het wel met je eens dat er leuke hardware inzit waar x86 systemen nog wat van kunnen leren :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 16:15:
[...]

Dat weet ik ook wel, maar wat voor mij op dit moment een hogere prioriteit heeft, is een bijpassende kast vinden voor m'n TFT scherm. Nu staat er zo'n standaard grijs kastje naast er dat wil ik graag veranderen. Nu vind ik dit een leuk kastje om erbij te hebben, ongeacht wat er aan hardware inzit. Maar ik ben het wel met je eens dat er leuke hardware inzit waar x86 systemen nog wat van kunnen leren :)
Hoe ga je dat scherm aansluiten op je pc? Er zit toch zo'n speciale connector op?
Ze hadden trouwens ook een intergraph systeempje staan op die site... Zou er ook erg mooi bij staan ;)
Pagina: 1