Toon posts:

[Street legal] Zwart scherm na filmpjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat escapes van de voorfilmpje zie ik mijn cursur en bovenin main menu. Verder is alles zwart.
Als ik mijn muis bezig, zie ik een blijvende zwarte trail (staart) van de muis die knippert.
Heel vaag.

Verwijderd

Juist en je ging ons vertellen wat je allemaal al geprobeerd had om het te verhelpen?
Patches fixes nieuwe drivers specs OS enz...
Fijn :P

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.
Windows ME
Geen patches.
Nieuwste drivers, daar heb ik geen goede ervaringen mee.
DirectX8.1 moet eropstaan, want ik heb hiervoor al een spelletje gespeeld die vroeg of ik dat wou installeren.

Verwijderd

Wat zijn je slechte ervaringen met die drivers?
Wat voor specs?
Hoe doet ie het in andere spellen.?
Meer info ajb :)

Verwijderd

Topicstarter
Slechte ervaringen zijn dat ik heel mijn beeld goed moet zetten met knopjes op monitor, en dat als ik dan in linux kom ik alles terug moet zetten.

Ik heb een GeForce(2mx), voor audio een SoundblasterLive (CT4830), en een 1ghz pentium 3 met 256mb ram.

Maar ik ga hem nu downloaden (11mb)

Verwijderd

hem= de nieuwste driver lijkt me? :?
En dat je hem goed moet zetten kan je ook met die utility in Windows doen :)
Waar het om gaat is of met die driver je beeld in het spel beter/slechter/hetzelfde is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja.
Nieuwste drivers hielpen niks.

Ik had laatst een spel dat ook zoiets had, maar dat was opgelost met de neiuwste drivers downloaden.
Bij zowel directx 8.1 als de nieuwste drivers gereboot

Ik ben nu patch 1.1 aan het downloaden.
Zijn er al mensen bij wie dit hielp?

GoTverdorrie!

30mb met 3kb/s!
3 uur downloaden!
Ja daar heb ik geen zin in!
Zijn er ook mirrors?

Verwijderd

Ik vindt persoonlijk dat je je probleem wel wat duidelijker mag omschrijven, wat meer info mag geven, en meer zelf iets proberen te doen.
Het is geen helpdesk met kant-en-klare aan te dragen oplossingen.
Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha.
Maar bedankt voor je adviezen.
Hij is nu aan het patchen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk NU hebben houston en ik een probleem.
De patch heeft niks geholpen
Mag ik nu klagen?

Verwijderd

Topicstarter
*TRAP*
Niemand?

Verwijderd

video kaart drivers ?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Titel veranderd ;)
Overigens mag de topicstarter (Tomaseli) wel iets meer informatie geven voortaan. :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik denk dat het een bug in het spel is... via de general suport van activision kun je wel bij het e-mail adress komen --> http://www.activisionvalu...rt/newsupport/support.htm ;)

Verwijderd

ik heb er ook last van ... ik heb hetzelfde met de JamesBond demo

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 13 November 2002 @ 18:28:
Ik denk dat het een bug in het spel is... via de general suport van activision kun je wel bij het e-mail adress komen --> http://www.activisionvalu...rt/newsupport/support.htm ;)
Nee helaas op die site kan ik niks vinden.. :'(

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-01 23:25
Heb je het probleem al opgelost? Ik heb namelijk een soort gelijk probleem. Wanneer ik het spel net geinstalleerd heb (geen patches eroverheen) en het spel opstart dan zie ik ff het filmpje van activision waarna mijn pc weer naar de desktop gaat en ik verder een zwart venster zie maar wel afspelende muziek hoor. Als ik alle 3 de patches eroverheen doe (tot 2.2) dan zie ik zelfs dat intro niet meer en weer een zwart venster met muziek op de achtergrond.

hier ff een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Streetlegal.jpg

Ik draai dit spel onder Windows XP SP1 op een:

P4 2.53 Ghz
512 RDRAM
PoV Radeon 9700 Pro (Catalist 2.5)
Pagina: 1