Gebruik de search maar, is denk ik duidelijk genoeg?
Een oud bayfrontje nemen, uitstekels eraf slopen.
Op de voorkant van je cdrom plakken (zorg wel dat je op een of andere manier bij het knopje kan: toch nog een knopje of door hard duwen in het hoekje)
Zet je cdrom iets verder naar achteren in de kast.
[edit]
denk verder even na hoe het het beste gaat werken (ik heb het zelf nooit gedaan.. ik zie liever duidelijk dat alle bays bezet zijn
)
Dus of je het standaard-frontje er beter wel/niet op kan laten zitten (ivm werking knopje) etc.
Het volumewieltje kan evt. in de weg zitten!
Op de voorkant van je cdrom plakken (zorg wel dat je op een of andere manier bij het knopje kan: toch nog een knopje of door hard duwen in het hoekje)
Zet je cdrom iets verder naar achteren in de kast.
[edit]
denk verder even na hoe het het beste gaat werken (ik heb het zelf nooit gedaan.. ik zie liever duidelijk dat alle bays bezet zijn
Dus of je het standaard-frontje er beter wel/niet op kan laten zitten (ivm werking knopje) etc.
Het volumewieltje kan evt. in de weg zitten!
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Denk eerst zelf eens na voordat je post... Hoe zou jij het gaan doen? Neem een oud plaatje, zoeentje die in je kast zit voordat je je cdrom erin bouwt. Daar dremel je de klemmetjes vanaf. Vervolgens maak je van een klein asje een scharniertje, zodat het klepje open en dicht kan. Maak er een veertje aan zodat ie dicht klapt.... Je kunt ook het frontje eraan vast lijmen, dan gaat ie mee open. Verplaats je drive eventjes een beetje naar achter, zodat het er evengoed strak uitziet
Verwijderd
dremmelen hoeft niet hoor, ik gebruik altidj een tangetje bij mijn lian li bay plaatjes, om ze eraf te wippen zeg maar.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ghetto-modden lijkt me
. Om je heen kijken wat er ligt en dit gebruiken. In mijn geval wat lijm, stukkies triplex en wat geluidsdempemde matten(veert in wat nodig is om houten stukkies tegen eject knop te laten komen)
, in jouw geval misschien wel iets heel anders.
Orange & Red
ghetto modden is voor armoedzaaiers...
.
.
.
.
.
zoals voor mij
maja ik probeer het er altijs nog zo min mogelijk ghette uit te late zien
.
.
.
.
.
zoals voor mij
maja ik probeer het er altijs nog zo min mogelijk ghette uit te late zien
Is maar hoe je het bekijkt he, mensen die alles kant en klaar kopen zijn in mijn ogen grotere paupers dan ghetto modders
Orange & Red
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()