Hoi
Mijn vader heeft hekel aan zware bassen (nachtrust word regelmatig verpest door de buurman met veelteveel laag s'nachts)
nu heb ik de bass er maar uit gedraait maar ik wil toch wel ietsje bass hoeft niet veel hoor gewoon net lekekr hoorbaar
wat kan ik doen om toch meer bassen te krijgen zonder dat het doordreunt naar beneden?
ik heb:
pioneer sa 930 versterker
met 2x pioneer cs-767 boxen 80watt 10inch laag
akai am-41u vertsterker
met 2x pioneer cs-414 boxen 50watt 7inch laag
pioneer sg-530 equalizer
vooral die 767 dreunen flink door als ik bass aanzet op de versterker staat bass bijna helemaal weggedraait
mijn kamer is 3.5 bij 2.1 meter
de 414's staan op mijn buro (lang buro in lengte van mijn kamer
de 676 op de grond achterin mijn kamer stukje van de muur
wat kan ik voor dingen doen om betere bass te krijgen zonder dat het doordreunt door hele huis
Mijn vader heeft hekel aan zware bassen (nachtrust word regelmatig verpest door de buurman met veelteveel laag s'nachts)
nu heb ik de bass er maar uit gedraait maar ik wil toch wel ietsje bass hoeft niet veel hoor gewoon net lekekr hoorbaar
wat kan ik doen om toch meer bassen te krijgen zonder dat het doordreunt naar beneden?
ik heb:
pioneer sa 930 versterker
met 2x pioneer cs-767 boxen 80watt 10inch laag
akai am-41u vertsterker
met 2x pioneer cs-414 boxen 50watt 7inch laag
pioneer sg-530 equalizer
vooral die 767 dreunen flink door als ik bass aanzet op de versterker staat bass bijna helemaal weggedraait
mijn kamer is 3.5 bij 2.1 meter
de 414's staan op mijn buro (lang buro in lengte van mijn kamer
de 676 op de grond achterin mijn kamer stukje van de muur
wat kan ik voor dingen doen om betere bass te krijgen zonder dat het doordreunt door hele huis