Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MouseMod] constant ledje aan?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik heb zojuist even gesearched aangezien ik mijn muis had gemold en toen heeft The_Greater hem weer voor me gefixt incl blauw ledje, nu is dus mijn vraag kan je het ledje van de muis ook constant op 5V laten staan?

Want als mijn muis stilstaat is hij minder fel dan als hij beweegd: het probleem is dus dat het ledje maar 2400 mcd is en als het ledje minder fel brand dat de muis schokkerig beweegd en dat is erg klote, als het ledje fel brand werkt hij stukken beter.

Is er een mogelijkheid dat het ledje constant op zijn felste brand? of heeft er iemand in omgeving Hengelo overijsel een ledje van 3000+ mcd? die ik kan overkopen...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat dat softwarematig (dwz door een ictje in de muis zelf) geregeld wordt.. ik denk niet dat je dat aan kan passen..

Hoewel je wel kan proberen gewoon de draadjes volledig anders te solderen (helemaal niets meer op het printje, maar alles via draadjes op de 5V)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Idd... Je kunt je ledje direct op de 5v van de ps/2 / USB halen, en dat met een voorschakelweerstandje direct aansluiten

Verwijderd

alssie draadloos is gaat het je wel veel batterijen kosten.
Want in principe is het zo dat als je het aantal mAh omhooggeschroeft krijgt, brandtie feller.

• Freeze-o
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2022

Freeze-o

Een D00D Avatar

Je kan hem direct op de 5 volt van je ps`2 zetten :)

Dell Precision Rack 7910

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
als ik hem ergens anders op aansluit dan is er weer geen gesloten circuit?
Pagina: 1