ik ben het met toverstaf eens. Heb onlangs een 80Gb WD 8mb gekocht. Na dat deze een maand op de plank had gelegen, geen tijd enzo, de schijf in gebruik genomen.
3 dagen na in gebrik name crash de schijf volledig, test erop gedaan en de uitkomst daarvan was "hd rip".
een advanced rma was zo geregeld en inmiddels een nieuwe disk maar daar staat wel levensgroot Rufurbished op... Daar baal ik van want
1- ik heb betaald voor een nieuwe ongebruikte HD
2 als ik dat ding wil verkopen haakt elke potentiele koper af om die sticker.
Ik zo er voor willen pleiten dat als een hd BINNEN een bepaalde periode sterft je echt een noieuwe krijgt daarna kan ik me best vinden in een refurbished disk.
Het argument van WD op mijn stelling;
als u een nieuwe auto koopt en na 5000 km loopt door een productie foutje de motor vast, krijgt u een ook geen nieuwe auto maar word de motor gerepareerd, dat doen wij dus ook.....
ja , daar kan je dan weinig tegen in brengen maar toch.
soortgelijk overkwam me bij een pcprive bij Dell.
Op vrijdag bezorgt, op zaterdag in gebruik genomen en zondag zij de monitor PANG!, krijg j emaandag te horendat je een gereviseerde monitor terug krijgt... daan ben je NIET blij!
NB, over het algemeen geld dit alleen bij particulieren, meestal zijn er afspraken met bedrijven gemakat. die krijgen dan gwoon een poepnieuwe....
[
Voor 7% gewijzigd door
Gompy58 op 27-02-2004 17:03
]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....