Door HlpDsK (HGM General Chat) - Saturday 09 November 2002 19:38
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
AfriCola schreef op 09 november 2002 @ 19:20:
ok.
Is naar mijn mening een buitenaards antenne ding ofzo
--------------------------------------------------------------------------------
Hou je loze replies bij je
bron :Paal op Mars./
Er wordt hier om een menig gevraagd wat het nou is..
Nou mijn menig is dat het een Antenne is van een verloren beschaving.
Zie het zo, er staat op f*c*king Mars een lootrechte 4 kilometer lange paal recht op in de grond.
Buitenaards..waarschijnlijk, waarom dan geen antenne, waarom is dat een lose domme opmerking
Niemand weet wat het is, en ik geef net als de andere medegebruikers mijn mening.
Er is erzelfs 1tje die denk dat het een kloof is! Is dat dan ook niet een lose reply?
Op aarde zetten we antenne`s toch ook neer op bergen en flats, dus waarschijnlijk is dat een 1000db antenne van eeuwen geleden....
Mijn punt is dus dat de waarschuwing onterecht is
quote:
AfriCola schreef op 09 november 2002 @ 19:20:
ok.
Is naar mijn mening een buitenaards antenne ding ofzo
Hou je loze replies bij je
bron :Paal op Mars./
Er wordt hier om een menig gevraagd wat het nou is..
Nou mijn menig is dat het een Antenne is van een verloren beschaving.
Zie het zo, er staat op f*c*king Mars een lootrechte 4 kilometer lange paal recht op in de grond.
Buitenaards..waarschijnlijk, waarom dan geen antenne, waarom is dat een lose domme opmerking
Niemand weet wat het is, en ik geef net als de andere medegebruikers mijn mening.
Er is erzelfs 1tje die denk dat het een kloof is! Is dat dan ook niet een lose reply?
Op aarde zetten we antenne`s toch ook neer op bergen en flats, dus waarschijnlijk is dat een 1000db antenne van eeuwen geleden....
Mijn punt is dus dat de waarschuwing onterecht is