'gewone' speakers op geluidskaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Ik heb hier gewoon een surround-set van magnat :9~ staan die nu nog aan me stereo-toren zit. Mijn stereotoren heeft geen ingang voor de output van de geluidkaart Terratec sixpack 5.1+. Nu wil ik dus me speakers direct op de geluidskaart aansluiten. Dan moet ik dus stekkertjes aan me snoertjes solderen en hem er in doen. Maar weet iemand toevallig ook of dit werkt? je ben namelijk je volumeknop soort van kwijt, of is dat heel makkelijk er tussen te zetten?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denk niet dat je er veel geluid uit krijgt, dus een een los versterkertje zoeken is handing :)

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Hielkej schreef op 09 november 2002 @ 19:47:
Denk niet dat je er veel geluid uit krijgt, dus een een los versterkertje zoeken is handing :)
Uuuhm HUH? wat voor vestkertje?

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 11:05
Een simpele oplossing is het regelen van een stand alone dolby prologic versterker.
Vanaf je geluidskaart stuur je met drie stereo jacks het 5.1 signaal de dolby prologic in. Deze prologic versterker doet er vervolgens niets dan versterken mee (zet hem op DVD) en koppel je fijne speakers aan deze versterker..

succes

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Je bent nummer 23 ongeveer die denkt dat zijn geluidskaart in staat is luidsprekers aan te sturen.

Helaas voor jou, maar een geluidskaart is daartoe niet in staat. Voor de precieze reden, verwijs ik je even door naar de vorige 22 topics, die te vinden zijn met de search :)

Dit topic is gesloten.