beeldscherm licht/donker

Pagina: 1
Acties:

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Ik zit zo is een beetje op tweakers rond te neuzen, wordt opeens me beeldscherm een graadje donkerder, even later wordt ie weer een graadje lichter. Ik bedoel dat het wit, donkerder wordt en daarna weer witter.

Weet iemand wat dit kan zijn :?

Alvast bedankt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke monitor gaat het om? En is het 1x gebeurd of al veel vaker? Als het 1x was en daarna niet meer zou ik me er niet zo heel veel zorgen om maken :)

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Het is Philips 201P, verlopen garantie, en nee helaas gebeurt het vaker de laatste tijd. een week geleden begon het ofzo :(

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Stekkertje zit goed en niet iets los? Haal de stekker er eens uit en doe 'm er weer in, anders is het monitortje denk ik aan het einde van z'n leven...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Gerwin schreef op 09 november 2002 @ 19:39:
Stekkertje zit goed en niet iets los? Haal de stekker er eens uit en doe 'm er weer in, anders is het monitortje denk ik aan het einde van z'n leven...
Ja, heb ik gedaan, haalt niet uit, maar het probleem is het gebeurt elke keer dat ik de monitor aanzet na een tijdje 1 keer en daarna doet het voor de rest prima.

Verwijderd

Heb je geen OPQ, die automatisch de helderheid van je monitor aanpast? Heb ik namelijk wel op me iiyama, komt het daar niet door?

• MixingMastersM

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 22:42:
Heb je geen OPQ, die automatisch de helderheid van je monitor aanpast? Heb ik namelijk wel op me iiyama, komt het daar niet door?
Ik heb alleen auto-calibrate, en ook al zou het OPQ zijn, dan is het toch nog steeds niet normaal of wel dan?
Pagina: 1