Toon posts:

Blijven er uberhaupt topics open?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net 1 minuut geleden dit topic geopend: Albatron Ti4200 turbo 128mb, de Ti 4600 killer?
En hij is nu al dicht.
Ik wordt hier een beetje ***** van.
Ik stel nog meer vragen behalve over het overclocken. En als het topic openblijft kunnen mensen hun overclocks posten.
En dan is het helemaal irritant als je naar de faq's wordt verwezen. Alsof je niks weet. Het kan allemaal wel wat leuker.
Ik ben ook lid van overclockers.com en daar gaat het allemaal toch een heel stukje leuker aan toe. En ze hebben een goede search....

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

deze hoort dan ook weer in LA thuis :+
en volgens mij vroeg je of je die in de winkel kocht of je die ook zover kon overclocken :)
en tja daar kom je alleen achter als je het probeert ;)
want het ene systeem is het andere niet, en dan nog is het allemaal verschillend :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Tsja wat is er mis met deze search dan?
enne move ----> LA

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik vindt het heeel erg vervelend dat het topic al gesloten is voordat er een zinnig antwoord gekomen is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Overclocks van deze kaart kan je ook hier kwijt. En als het topic dat je opent een topic is waarvan in de FAQ beschreven is wat de oplossing is geef ik een linkje naar de FAQ.

Deze gaat niet naar LA, want daar is weer een sticky: >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<.

Dit topic is gesloten.