ik ben mijn password vergeten en nu kan ik mijn hd niet eens meer benaderen. Fdisk enzo gaat niet....low level utilitie is nergens te vinden. Het is voor een Toshiba notebook hd. Weet iemand een oplossing?
* Wimlem begrijpt niet helemaal waar dat passwoord op staat.
Staat die op de bios, hd (?) ??
Staat die op de bios, hd (?) ??
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
HDD in een ander systeem knutselen en leeg gooien ! ook de S2D partitie !
Groeten,
Reink
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
heb m al in mijn dell gegooid maar het lukt niet. Password staat OP de harddisk. 3x fout en dan springt ie naar a: met de melding "no harddisk found"
Heel goedkoop antwoord, maar waarom bel je de Toshiba helpdesk niet? Heb ik ook 1 keer gedaan, om mijn powermanagement uit te schakelen...Gewoon windows APM dus
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik werk in een computerzaak en wij hadden dit probleem ook, nu hebben wij een dingetje geknutseld en dat stop je in de LPT poort en dan wordt er een soort kortsluitinkje gemaakt waardoor alles weer toegankelijk is...
Ik kan wel kijken of ik het soldeer schema kan vinden....
Ik kan wel kijken of ik het soldeer schema kan vinden....
Je moet voor dat tooltje wel een vaste hand hebben, er moet nl. gesoldeerd worden....
Bij toshiba hebben ze dat erin gezet voor jatwerk.
Ze vragen er een hoop geld voor om dat weg te halen.
Krijg je ook te horen als je de Toshiba training krijgt.
Ze vragen er een hoop geld voor om dat weg te halen.
Krijg je ook te horen als je de Toshiba training krijgt.
kortom als je je password vergeet kun je beter een nieuwe hd kopen? Volgens mij zijn ze een beetje kniftig daar....
zoek even op het internet: dat password valt te resetten door een paar pinnen op de primaire ide te kortsluiten... weet alleen niet meer welke
Pagina: 1