Ik vind dat 4 molex connectors eigenlijk wel weinig is, is er ook een manier om er meer aan je voeding te maken?(Zonder een andere voeding te moeten kopen -_-')
Er zijn molex splitters verkrijgbaar dus van 1 aansluiting naar 2.. zoek daar eens naar in een (online) computer shop
.
ik heb er hier 6 aan een voeding zitten waar ik er maar 3 van gebruik,
ik ga ze op een nette manier afknippen en bewaren,
het is maar een klein moeite om later weer aan een voedingskabel te modden.
misschien dus ook een idee om bij andere veodingen in je huis te kijken ?
Schematje misschien? Ik weet niet aan welke kabels ik ze dan moet maken.spacy schreef op 09 November 2002 @ 19:36:
ik heb er hier 6 aan een voeding zitten waar ik er maar 3 van gebruik,
Verwijderd
geel moet aan geel, rood aan rood, de twee binneste zwarten zijn massa lijnen, maakt niet uit hoe die lopen, alleen de gele en rooie zijn belangrijk
Je kan wel 10 molex stekkers aan je voeding maken maar als je voeding maar bijv. 200 watt is en je gaat er weet ik wat allemaal op aan sluiten (wat dus meer als 200 watt nodig heeft) gaat het dus niet goed met je voeding
Verwijderd
Tja je zou lekker kunnen gaan solderen en moeilijk doen, maar je kan ook gewoon ff een moles splitter halen voor een paar knaken
Verwijderd
Ja sommige merken hebben voedingen met standaard meer dan 4 4-pins Molex connectoren, maar welke merken weet ik echter niet.
Een splitter is een prima oplossing anders idd.
Een splitter is een prima oplossing anders idd.
Pagina: 1