Toon posts:

[Netwerk] 3com nic weigert dienst als de tv kaart ook werkt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beetje rare topic title maar goed.

k heb dus een 3com 3c905TX nic en een Miro PCTV kaartje,

nou weigerd mijn nic te blijven werken als ik tv kijk met me tv kaart :( dit is sinds kort en k heb geen hardware vervangen of andere ingrijpende weizigingen in me system gedaan..

(als dit in een ander forum hoort dan wil een modje vast wel zo aardig zijn hem te moven)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Hmm.. klinkt als een actie van je vriendin -> geen gechat tijdens het teevee kijken :P

Nu zeg je dat je niets veranderd hebt, maar meestal heb je toch iets gedaan. Welke software/biossetting oid heb je gedaan, ook al lijkt het niets met die tvkaart te maken te hebben?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 15:24

DaRoot

Some say...

Ik heb ooit eens eerder vernomen op dit forum, dat juist die combinatie 3Com netwerkkaart en Miro TV-kaart problemen geeft, die niet op te lossen zijn. Had zelf ook die combinatie, heb de 3Com maar gewisseld voor een Realtek.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
nigelator schreef op 09 november 2002 @ 18:28:
Hmm.. klinkt als een actie van je vriendin -> geen gechat tijdens het teevee kijken :P

Nu zeg je dat je niets veranderd hebt, maar meestal heb je toch iets gedaan. Welke software/biossetting oid heb je gedaan, ook al lijkt het niets met die tvkaart te maken te hebben?
k ben niet in me bios geweest oid, en ook geen windows onderdelen aangepast of software met betrekking tot de tv kaart en nic :(

mischien toch maar eens een adere tv kaart kopen :( ast nie anders kan :(

mischien nuttige info:

ECS K7S5A met de laatste cheapoman bios :)
t probleem heb ik ong een weekje denk ik zo :(

maar het vreemde is.. k kijk savonds wel eens via de tv uit met de tv kaart dat die eht dan wel doet (resolutie 800x600) en overdag blijft de tv out aan alleen de resolutie van me normale beeld gaat naar 1024x768. een savonds heb ik dus nergens last van :X mischien dat iemand nog ideeen heeft :?