Toon posts:

Wel MMS sturen, niet ontvangen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, zoals je in de titel al kunt lezen kan ik wel een mms bericht sturen, maar ik ontvang er geen als die naar mij gestuurd word. Mijn telefoon is een nokia 7210 met een Ben abonnement.

Heeft iemand dit ook of eventueel gehad, of is er iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
heb ik ook last van. bij mij zijn de problemen verholpen als ik bij ben-online een mms-instellingen smsje krijg en installeer.. duister. ik heb een sonyericsson T300 trouwens.

Verwijderd

Op Ben-online staat iets van 'MMS bericht ontvangen? Klik dan hier!' En dan moet je je nr enzo invoeren. Ik weet niet hoe het precies werkt, omdat ik zelf geen Ben heb, maar kijk er eens naar zou ik zeggen, misschien dat je daar wijzer van wordt :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 18:05:
Op Ben-online staat iets van 'MMS bericht ontvangen? Klik dan hier!' En dan moet je je nr enzo invoeren. Ik weet niet hoe het precies werkt, omdat ik zelf geen Ben heb, maar kijk er eens naar zou ik zeggen, misschien dat je daar wijzer van wordt :)
Dat is alleen als je een toestel hebt dat geen mms bericht kan ontvangen. De mijn ekan dat alleen wel, maar heeft officieel nog geen Ben ondersteuning:(

Ben bang dat het daar gewoon aan ligt.

Verwijderd

huh?? Met een 7210 kun je toch geen MMS sturen maar juist alleen ontvangen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 18:11:
[...]

Dat is alleen als je een toestel hebt dat geen mms bericht kan ontvangen. De mijn ekan dat alleen wel, maar heeft officieel nog geen Ben ondersteuning:(

Ben bang dat het daar gewoon aan ligt.
Op de Ben website staat dat je het wel gewoon met je telefoon kan ontvangen, het lijkt me dus raar als Ben dat dan ineens niet zou ondersteunen.

🌞🍃

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb ook Ben en weet eigenlijk niet of ik ze kan ontvangen, versturen gaat wel maar nog niemand heeft naar mij een mmsje gestuurd (ken verder ook nog maar 1 iemand met een mms phone)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 09 november 2002 @ 18:23:
[...]

Op de Ben website staat dat je het wel gewoon met je telefoon kan ontvangen, het lijkt me dus raar als Ben dat dan ineens niet zou ondersteunen.
Daarmee bedoelen ze dat je een sms krijgt met een link op de Ben site waar je de mms kan lezen. Maar omdat ik mms kan ontvangen op mijn toestel wil ik daar ook mijn mms kunnen lezen en niet op een website. Ik ben alleen bang dat dat pas gaat gebeuren wanneer Ben de nokia 7210 officieel als mms toestel geaccepteerd heeft.
Pagina: 1