Ik had pas een spel idee, ik wil graag een paar meningen erover.
Okay, eht spal gaat over een zombie die na zoveel jaar is opgewerkt van de dood en op zoek gaat naar mensenvlees om een god te laten ontwekken die hem eeuwig kracht geeft en werled heerschappij. Hij ontwaakt in een mijn. De zombie heeft 9met behulp van rpg elementen) allerlei krachten. De zombie gaat op jacht naar mensenvlees. Je bent dan in de mijn op zoek naar mensen die je meot killen en opeten. Er is dan sprake van een fear factor (zelf bedacht
), die aangeeft hoe angstig de miners zijn. Als ze heel nagstig zijn, dan letten ze goed op alles en kunnen ze wegrennen en alarm slaan. Dan komen er zombie jagers, die hunten je dan down. Je kan aan ze ontkomen door snel te zijn en sneaky te zijn
. Als de miners helemaal niet bang zijn dan killen ze je als je een poging tot moord doet. Bij dit spel zou ik dan de doom 3 engine zettten, want die heeft van die goede licht effecten.
leuk toch
Okay, eht spal gaat over een zombie die na zoveel jaar is opgewerkt van de dood en op zoek gaat naar mensenvlees om een god te laten ontwekken die hem eeuwig kracht geeft en werled heerschappij. Hij ontwaakt in een mijn. De zombie heeft 9met behulp van rpg elementen) allerlei krachten. De zombie gaat op jacht naar mensenvlees. Je bent dan in de mijn op zoek naar mensen die je meot killen en opeten. Er is dan sprake van een fear factor (zelf bedacht
leuk toch