Evil

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Onder het mom van "het is weekend", * Beaves is EvilAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beaves/Pics/Tweakers/Algemeen/evil.jpg

:P

[ Voor 0% gewijzigd door Beaves op 09-11-2002 17:08 . Reden: Smilie vergeten... ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er is maar één smiley die hier op aansluit... })

:P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Beaves schreef op 09 November 2002 @ 17:08:
Onder het mom van "het is weekend", * Beaves is Evil
Here is wisdom. Let him that hath understanding count the number of the beast: for it is the number of a man; and his number is 666
Openbaringen 13:18

zou zeggen dat zo'n compliment de dagelijkse dosis karma en tweakotine shots veruit slaat

overigens heeft heel hoofdstuk 13 van de openbaring toch wel enige relevantie voor TMF; het dier dat opstaat uit de ze, de PM?
13: 3 De draak gaf hem zijn macht, zijn troon en grote kracht. Een zijner koppen was zo zag ik als dodelijk gewond, en zijn dodelijke wond werd genezen. De ganse aarde liep in verbazing het beest achterna

13: 7 Ook werd hem toegestaan oorlog te voeren tegen de heiligen en hen te overwinnen, en macht gegeven over alle stammen, volken, talen en natien.

13: 13 Het deed grote wonderen, liet zelfs voor de ogen der mensen vuur van den hemel op de aarde neervallen

13: 16 En het maakte dat men allen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven, een merk zou zetten op de rechterhand en het voorhoofd;

13: 17 zodat niemand zou kunnen kopen of verkopen tenzij hij dat merk, den naam van het beest of het cijfer van zijn naam droeg.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

evil Beaves = Bevil?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!