Cogito Ergo Credo
Verwijderd
of een schakelaar die op geluid reageert kan ook nog natuurlijk
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
precies moet je wel na 1 keer over laten gaan ophangenVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 16:57:
er was laatst iemand die zn pc speaker had vervangen voor een ledje.. Dus je kan waarschijnlijk je 2 telefoon speaker draadjes op de een of andere manier aan je power pinnetjes hangenlijkt me dat het zoiets zal worden
of een schakelaar die op geluid reageert kan ook nog natuurlijk
is heel simpel te maken volgens mij.
dit moet kunnen moet je alleen je telefooon zo instellen dat ie maar een keer overgaat. ergens in je telefoon optie moet dat toch wel staanVerwijderd schreef op 09 november 2002 @ 17:00:
[...]
precies moet je wel na 1 keer over laten gaan ophangen![]()
is heel simpel te maken volgens mij.
met een nokia zou het moeten kunnen
en als het met een nokia kan kan het vaak ook met andere merken
yep it's me
Maar jah, tis jouw feestje
Verwijderd
dan rij je van je werk naar huis en bel je alvast zodat je computer aanstaat als je thuis bentFlappie schreef op 09 november 2002 @ 17:06:
Wat is 't nut als je je PC met je Telefoon aanzet als je er toch niet achterzit?
Maar jah, tis jouw feestje
wellicht wordt het dus ook de batterij eruit halen en gewoon de trafo aan de telefoon bevestigen.. ff kijken of voltage overeenkomt en de traf genoeg amps levert maar laatste lijkt me wel of weet iemand een algemene regel daar voor bij telefoons???
Cogito Ergo Credo
Als een god in Nijmegen.
Verwijderd
Correctie: Minimaal 20 euro ipv 25 gulden
Correctie: Dit gaat een duur grapje worden!
Verwijderd
Verwijderd
keer de pc aangezet ????????????
Verwijderd
Door die verrekte geldwolvenCoronaextra schreef op 09 November 2002 @ 17:16:
Nummer vervalt als je binnen 1 jaar je beltegoed niet opwardeerd
Behalve bij BEN daar vervalt je beltegoed een half jaar na je laatste gesprek...
Tis maar dat je het even weet
iig bedankt voor jullie ideeen...
Cogito Ergo Credo
Dan haal je daar het LEDje uit, en zet een opto-coupler er voor in de plaats.
Daarmee kan je elk elektronische schakeling aansturen die je wil. (bv een relais).
Als je telefoon dan rinkelt dan gaat dat lampie flashen en je PC schakelt zich zelf aan.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
bij de optocoupler doe ik dan een elcotje zodat hij er een deeltje van de golfspanning van de beltoon afgevlakt wordt
op die manier zou olgens mij goed moeten werken misschien nog een weerstand voor me optocoupler en klaar
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Damn -> koelkast open, PC aan
Alleen niet zo handig als je net ff wat te drinken wil pakken terwijl de PC aan staat..
Verwijderd
Lijkt me juist niet handig aangezien je telefoon elk uur ofzo netwerk gaat zoeken of ff een pakketje zent om te kijken of hij nog leeft (mijne iig)Bart_Banaan schreef op 09 november 2002 @ 20:29:
Volgens mij kan je het je zelf wel makkelijker maken door zo'n GSM-flasher te kopen. Dat is zo'n lampie dat gaat knipperen als je GSM overgaat, en je geluid staat uit (je hebt ook van die flashig antennes).
Dan haal je daar het LEDje uit, en zet een opto-coupler er voor in de plaats.
Daarmee kan je elk elektronische schakeling aansturen die je wil. (bv een relais).
Als je telefoon dan rinkelt dan gaat dat lampie flashen en je PC schakelt zich zelf aan.
Verwijderd
maar dan moet ie als ik bel ook automatisch mijn windows wachtwoord intypen en verbinding met het internet maken
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-