athlon zonder cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 00:34
woei,... ik was laatst wat in mijn ouders pc te kloten,... (in de binnekant) deed em ff aan. was maar ff naar boven naar me eige pc gegaan, komt me moeder na een half uur op me kamer wat stinkt die computer,.. heb jij hem aangedaan? ikke fuck snel naar benede wat blijkt zit er een draadje in de cooler zodat hij niet kan draaien |:( |:( . ik ff voelen aan het blokje woei brandblaar :( ik laat hem even afkoelen,.. ik dacht eigenlijk dat de proc dood was maar hij doet het weer!!! betekent dat nu dat het gewoon een heeeeele goeie core is? of mag ik dat verwachten of heb ik mazzel gehad? (trouwes een athlon 1400) als het zon goeie core is ga ik dat ding hard overclocken >:) >:) dus???

I don't want no cake, I want me some pie!

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 19:42
moa ik heeft er ook 1 en heb is xp lopen installen, naar 1 uur hoor ik wat
ik kijken was ik vergeten de pomp van me waterkoeling aan te doen zat er water in het blok te koken :X :X :X
ff pomp weer aan niets aan het handje :D

dus die core kan dat gewoon aan :) hehe

Verwijderd

ehh.. ja als je dat wilt riskeren vooral doen..................

Ik zou em lekker laten zitten in je ouders peeceetju en blij zijn dat je geen nieuwe hoeft te halen voor ze!
Zolang die cooler erop zit kom je meestal wel weg zonder problemen. maar check vooral
ook even je koelpasta onder je blok, goeie kans dat dit niet goed meer is.....

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Dikke mzzl ja, ik had laatst ook vergeten om de FAN aan te doen op mijn Athlon XP 1800+ gelukkig merkte ik het na 5 minuutjes 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

Vast een AXIA core _/-\o_
Ik heb ook eens zoiets gehad met een TB 1400,bleef ook gewoon heel nadat de cooler ermee nokte :)
Maar moet erbij zeggen dat ik er ook een gehad heb die het dus niet aankon,en al heel snel naar de Kl*te was na een paar sec. zonder koeling,maar daar zat de heatsink niet op dus niet zo vreemd eigenlijk :)
Maar geluk heb je zowiezo gehad ;)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 21:57
nou vet koel is dat want dan kan die erg warm worden ik heb ook wel eens dat gehad en dat was ik toen maar goed gekoeld.

(gelieve in het Nederlands te typen) |:(

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:57
tsees, nog een 1400 ook :D :D dat die het zolang vol hield :D :D
ik heb mijnes wel eens een tel of 4 met koelblok aangehad, en toen was ik al blij dat ie het nog deed (misschien wat overdreven magoed)

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:34

Mad_Demon

de dokter

Mijn procje heeft op een haar na zonder waterblok gedraaid. Ik had me pc aangezet en ik vond de temps wel erg snel stijgen, (binnen 2 minuten op 48 graden).
Dus ik zet m uit en ga kijken naar een mogelijke oorzaak. Ik pak het waterblok vast en *tik, een van de lusjes van de socket breekt af :{
Heb nu alles lekker stevig via de gaatjes vastgemaakt :)

En ja, ik denk dat je mazzel hebt gehad en je core tegen een stootje kan. ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Mijn athlon 1333 heeft een keer een half uur aangestaan zonder een fan op de heatsink, werkt nog perfect.
Athlons kunnen wel iets hebben, zolang er maar een heatsink opzit die goed contact maakt.

hmm...nu ben ik weer zeker de topic killer

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

BreeZaH talk en onzin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.