Beste Tweakers,
Ik draai nu ongeveer 24 uur Mandrake 9 en ik wou wat andere dingen gaan uitvogelen. Ik had de demo gedownload van Soldier of Fortune de linux versie.
Ik start een Console op en typ '' sh sof-demo.run ''
Waar staat die error code 3 voor en hoe is dit het beste op te lossen?
Daarnaast wou ik WineX 2.0 installeren en omdat het alleen via cvs kan nou dan maar proberen. Het loopt al scheef bij het eerste commando.
Volgens mijn terminal bestaat er niks zoals cvs dus dat kan ook niet gedraait worden. Ik krijg bash: command not found. Iemand enig idee hoe ik dat dan moet doen?
Sorry voor deze vragen met een nogal hoog NOOB gehalte maar ik kan het nergens anders terug vinden.
Bijvoorbaad Dank,
Ik draai nu ongeveer 24 uur Mandrake 9 en ik wou wat andere dingen gaan uitvogelen. Ik had de demo gedownload van Soldier of Fortune de linux versie.
Ik start een Console op en typ '' sh sof-demo.run ''
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| [marvin@localhost marvin]$ sh sof-demo.run Verifying archive integrity...OK Uncompressing Soldier Of Fortune Demo......................................... ============================================================= Welcome to the Soldier Of Fortune Demo ============================================================= Would you like to read the README for this update? [Y/n]: n ============================================================= Would you like to apply this update? [Y/n]: y Please enter the installation path: []: /home/marvin ============================================================= Performing update: ERROR: Unable to make path /home/marvin/demos/sof_demo The program returned an error code (3) [marvin@localhost marvin]$ |
Waar staat die error code 3 voor en hoe is dit het beste op te lossen?
Daarnaast wou ik WineX 2.0 installeren en omdat het alleen via cvs kan nou dan maar proberen. Het loopt al scheef bij het eerste commando.
code:
1
2
| cvs -d:pserver:anonymous@cvs. winex.sourceforge.net:/cvsroot/winex login |
Volgens mijn terminal bestaat er niks zoals cvs dus dat kan ook niet gedraait worden. Ik krijg bash: command not found. Iemand enig idee hoe ik dat dan moet doen?
Sorry voor deze vragen met een nogal hoog NOOB gehalte maar ik kan het nergens anders terug vinden.
Bijvoorbaad Dank,