Pentium 4 3.06ghz...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
Hallo
Binnenkort wil ik een nieuwe pc aanschaffen, en daar komt een pentium 4 in. Ik kan alleen nergens vinden wanneer de nieuwe 3,06 ghz versie komt,met hyper thread. Ik heb ergens gelezen dat hij op 14 november zou moeten uitkomen, maar dat staat maar op 1 website.
Een tweede ding, zijn er al reviews over deze versie, want ik ben wel benieuwd of het de moeite waard is om zoveel geld uit te geven voor een nieuwe techniek.
Alvast bedankt!

If it aint dutch,it aint much

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:43
laatst stond er een stukje over de HT techniek, hadden ze getest met Sandra en bleek dat het geen effect heeft tov AthlonXP2600+
Maar dat zijn theoretische waarden, ik zal even wachten met kopen van 3.06GHz (tis super prijzig cpu btw) en kijken hoe het uitpakt dat HT.

Verwijderd

hij zal zeer binnenkort uitkomen. Maar tot nu toe heb je nog maar een paar moederborden die hem ondersteunen en ik denk zelfs dat er maar 1 is die HT ondersteund de asus p4pE
Ook de aankomende p4SDX zal die niet ondersteunen ( maar ik heb gelezen dat er in een volgende stepping van de 655 chipset wel hyperthreading zal zitten, voor hoever dit waar is weet ik niet ) en dan nog zal het niet zoveel helpen wel als je een server ofzo wel maken of voor speciale doeleinden. Maar je moet hem volgens mij niet kopen voor de hyperthreading en zoals Ka_Ka_rot al zei: hij is erg duur

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Dat slaat nergens op want mijn mobo heeft nu ook support voor HT nu ik een BIOS update heb uitgevoerd, dikke bullshit dus...even BIOS downloaden van Asus.com en klaar :)

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
MIjn P4T533-C heeft ook met bios versie 1008 support voor HT gekregen...... dus over een paar maandjes, als die wat goedkoper is geworden komt er ook zo'n cpu in bij mij!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Over het effect van HTT is wel het een en ander te vinden. Verder is de 3.06 in feite gewoon een iets snellere 2.8. Ga er vanuit dat je een klein vermogen kwijt bent voor Intel's snelste en dat je voor jezelf moet bepalen of het dat bedrag waard is (aan o.a. de hand van reviews die nog moeten verschijnen). Hou de diverse review site's dus in de gaten :) Ik doe 'm dicht om bovenstaande redenen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.