Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

zr0 schreef op 12 November 2002 @ 21:58:
woei even dloaden :) 55kb/s
Laat me raden, ADSL Basic :P

(sorry, was beetje offtopic)

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
marzzman schreef op 12 november 2002 @ 22:30:
[...]

Laat me raden, ADSL Basic :P

(sorry, was beetje offtopic)
lol nee, Quicknet/multikabel power :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
marzzman schreef op 12 november 2002 @ 22:22:
Nee dus, maar ik kan dat nvqtwk nietuitzetten, ja dan meot ik heel RUNDLL32 niet op laten starten, maar dat lijkt me beetje fout :P !!!
Huh :?

Rundll32 is 'a means to an end', dus dat GEBRUIK je gewoon om een DLL mee te kunnen laden.

Daarom staat er ook altijd:
"RUNDLL32 c:\...\...\xxxx.dll,{param}"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
robbertb schreef op 12 november 2002 @ 16:52:
[...]

Ik heb deze vraag ook al paar keer hier gesteld alleen niemand kon het verlossende woord geven. Ik hoop ook eindelijk dat bij mijn kaart die optie er ook is, omdat het onder win98 al goed werkt, maar wil graag winxp draaien en GEEN tvtool. Jij hebt zeker ook een geforce2mx, iig een wat oudere kaart
Eerlijk gezegd... met 2 kaarten. :) Zowel met GF2MX onder WinXP als met mijn nieuwe GF4Ti4200 onder Win2k kan ik die optie niet meer vinden in de driver tabbladen. Zouden ze het echt weggehaald hebben? Zou ik erg zonde vinden. :/
(Ben nu al terug naar 30.82, omdat je het daar nog wel hebt)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
marzzman schreef op 12 November 2002 @ 21:50:
GRRR :( --> ik wil die error bij mijn boot weg hebben ;( !!!

nvqtwk kan niet geladen worden (ofzo) :( ...

Ik allemaal googlen, mar nothing, crap ...
Ik heb deze fout ook, geen idee waar het aan ligt. Misschien hoort het bij m'n NVmax die het nu ook niet meer doet door de nieuwe drivers.
Wel goeie drivers btw, performance hier gaat echt omhoog!
(Gforce2 mx 64 MB op WinXP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
VyperX schreef op 13 november 2002 @ 08:39:
Eerlijk gezegd... met 2 kaarten. :) Zowel met GF2MX onder WinXP als met mijn nieuwe GF4Ti4200 onder Win2k kan ik die optie niet meer vinden in de driver tabbladen. Zouden ze het echt weggehaald hebben? Zou ik erg zonde vinden. :/
Weg is het niet, bij mij werkt het (GF4MX). Of het op een GF2MX ook werkt weet ik niet.

Je komt er: rechtermuisklik op je TV-scherm (bij nView) => schermaanpassing...

Zo gaat het bij iig. Het kan zijn dat nView bij sommige kaarten andere heet (maar GF2MX en GF4 ondersteunen het ook, GF2/GF3 volgens mij niet).
Apocca schreef op 13 november 2002 @ 08:54:
Ik heb deze fout ook, geen idee waar het aan ligt. Misschien hoort het bij m'n NVmax die het nu ook niet meer doet door de nieuwe drivers.
Wel goeie drivers btw, performance hier gaat echt omhoog!
(Gforce2 mx 64 MB op WinXP)
Heb je dit al gedaan dan:
Okyah schreef op 12 November 2002 @ 21:55:
schakel dat dan even uit met msconfig (gewoon uitvinken, je kan t ook weer aanvinken, maar t kan geen kwaad t uit je registry te halen, hoor, btw, zoals je dacht :) )
maar even drivers uninstallen en herinstallen helpt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Er bestaat zo'n tooltje als de detonator destroyer... hmmm

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

KeeZ schreef op 13 November 2002 @ 10:06:
Uhm, ja, en ??? Weten wij ook wel, maar ja, werkt niet onder WinXP he :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

VyperX schreef op 13 November 2002 @ 08:39:
[...]

Wacht even, wat bedoel je nou eigenlijk precies? Dat je kan instellen hoe het beeld wordt ingedeeld op de tv (spoor-overlay, 16:9,4:3, track overlay deze ware het geloof ik ) of dat je de grootte van de tvout kan instellen (dat je dus de zwarte randen helemaal kan wegwerken? Want dit laatste kan pas sinds de 40.x drivers en volgens mij maar met een paar kaarten... met oudere drivers werkt het ook al onder win98 maar alleen bij afspelen van een filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Hmmz wel performance winst in 3dmark, maar helemaal niks nada noppes reactie als ik mijn tv out wil gebruiken op mijn GF4 ti4600 :/
Dus maar voorlopig ff de 30.xx drivers teruggezet, nu doet mijn tv out het weer iig...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
als ik windows opstart krijg ik een foutmelding

Nvqtweak.dll ofzo iets hoe kan ik dit oplossen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

STIMPPYYY schreef op 13 november 2002 @ 17:10:
als ik windows opstart krijg ik een foutmelding

Nvqtweak.dll ofzo iets hoe kan ik dit oplossen ?!
:P
msconfig even starten :)
ding uitvinken...
herstarten
klaar :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook dat desktop refresh rate probleem.
Iiyama VMPro450 + GF4Ti4200 + 40.xx drivers en ik krijg de 2D refresh niet hoger dan 85Hz. Ik kan wel 100 en 120Hz instellen en bewaren, maar de monitor blijft op 85Hz staan. Alle instellingen onder 85 vormen geen probleem.
Dit is mijn eerste Geforce kaartje, ben dus een newbie hierin. Iemand die een werkende oplossing heeft want een pinnetje van mijn monitoraansluiting afbreken zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:44
Ik draaide de Beta drivers er zit zoals te verwachten géén performance verschil tussen deze en de officiele drivers :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 20:51:
Ik heb dus ook dat desktop refresh rate probleem.
Iiyama VMPro450 + GF4Ti4200 + 40.xx drivers en ik krijg de 2D refresh niet hoger dan 85Hz. Ik kan wel 100 en 120Hz instellen en bewaren, maar de monitor blijft op 85Hz staan. Alle instellingen onder 85 vormen geen probleem.
Dit is mijn eerste Geforce kaartje, ben dus een newbie hierin. Iemand die een werkende oplossing heeft want een pinnetje van mijn monitoraansluiting afbreken zie ik niet zitten.
ReForce werkte hier na tijdje proberen, zie ietsje terug

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

hoe zit het met overclocken?
zit dat nog ergens in deze drivers verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Rivatuner is daar een goede prog voor.

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

maar niet teveel fucken anders gaat ie kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Lev schreef op 13 november 2002 @ 21:26:
hoe zit het met overclocken?
zit dat nog ergens in deze drivers verstopt?
jep, even in je registry iets aanpassen --> CoolBits d-word key aanmaken en 3 als waarde meegeven
vervolgens krijg je een nieuwe "tab" (is nu iets anders, maarja) genaamd clock frequencies
tadaa

ok, iets duidelijker --> regedit
hkey local machine
software
nvidia corporation
global
nvtweak
en daar maak je een dword ding in aan en die noem je CoolBits en geef je als waarde 3 :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• BovenHond
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 23:50
Ik heb die nieuwste drivers geinstalleerd. Maar nu duurt het starten van de PC extreem lang, iemand bekend met dat probleem?

Geforce 4 MX
Windows XP SP1

(het deinstalleren van het spul had geen effect, zelfs zonder drivers bleef ineens de startup langer duren)

Verwijderd

Blegh heb ze nu een week onder XP en 2000, maar me performence is erg echt op achteruit gegaan, voorheen haalde ik 10k met me GF3 TI500, nu nog maar 4k .... :S

• Silentpuma
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

Speed Limited

Door marzzman - Wednesday 13 November 2002 11:19

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
KeeZ schreef op 13 November 2002 @ 10:06:

--------------------------------------------------------------------------------

Uhm, ja, en ??? Weten wij ook wel, maar ja, werkt niet onder WinXP he
Ik heb hier een progje 'Detonator-40.41-Fix' en dat werkt wel onder Win XP. Weet alleen niet meer de link daar naartoe. Is maar 28 KB groot, misschien dat iemand het voor mij online kan zetten ofzo?
Heb daarmee 30.83 mee weggehaald en 41.03 geinstalleerd. Werkt perfect. Had paar 100 punten hogere score :*)

Verder is die 40.72 bijna even goed als de 41.03, dus die WQHL is de beste keuze denk...
Tis alleen jammer dat NVMax 4.02 niet werkt, zegt dat er geen 2x.xx drivers zijn gevonden ;( en er is geen mogelijkheid om je clocks aan te passen in het QuickTweak veld wat eerst wel kon!! Iemand??

EDIT: Soeps, heb net het hele topic toch maar even doorgespit, en de fix is al voorbij gekomen:
http://members.home.nl/p....xx%20To%2040.xx%20Fix.exe
topic is ook zo lang he?.. :/

Use the Search Luke...

Verwijderd

Heb ze de 40.72 drivers ook meer geinstalleerd, maar heb weer hetzelfde probleem als eerst met de 40.xx drivers. De refreshrates gaan niet hoger dan 75 Hz, ook al kies ik een hogere refreshrate.

Heb een GeForce 4Ti4400 (ASUS V8440) , ASUS A7V333 plank en een Athlon XP 1800+ op Windows XP

Iemand enig idee??

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 11:53 . Reden: typo ]

• Marf0rz
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 11:50:
Heb ze de 40.72 drivers ook meer geinstalleerd, maar heb weer hetzelfde probleem als eerst met de 40.xx drivers. De refreshrates gaan niet hoger dan 75 Hz, ook al kies ik een hogere refreshrate.

Heb een GeForce 4Ti4400 (ASUS V8440) , ASUS A7V333 plank en een Athlon XP 1800+ op Windows XP

Iemand enig idee??
Nu heb je niet gezegd welk beeldscherm je hebt :)
Heb je Rivatuner al geprobeerd? Werkt prima met de 40.72 hier :Y)

If you can't beat them, buy them !

Verwijderd

Marf0rz schreef op 14 november 2002 @ 14:23:
[...]

Nu heb je niet gezegd welk beeldscherm je hebt :)
Heb je Rivatuner al geprobeerd? Werkt prima met de 40.72 hier :Y)
Iiyama Vision Master Pro 410 (A702HT). Onder de 30.82 drivers had ik totaal geen problemen. Met rivatuner heb ik de refreshrate override nog niet geprobeerd, misschien dat dat wel werkt, maar ik hoor gewoon 85Hz te kunnen krijgen op 1152x864x32. Kon onder 30.82 ook..

Edit: Heb dus net de refreshrate override van rivatuner geprobeerd, helpt ook niet :/

Edit2: Hij laat wel zien dat ik bijv. 85 Hz. heb gekozen (en kan bij 1152x864x32 tot 100 Hz. kiezen, maar als ik Apply/Ok doe dan pakt ie toch 75 Hz.

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:57
Drivers bevallen prima. alleen maar 50 3dmarks meer. Geen spectaculair resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
robbertb schreef op 13 november 2002 @ 12:38:
[...]

Wacht even, wat bedoel je nou eigenlijk precies? Dat je kan instellen hoe het beeld wordt ingedeeld op de tv (spoor-overlay, 16:9,4:3, track overlay deze ware het geloof ik ) of dat je de grootte van de tvout kan instellen (dat je dus de zwarte randen helemaal kan wegwerken? Want dit laatste kan pas sinds de 40.x drivers en volgens mij maar met een paar kaarten... met oudere drivers werkt het ook al onder win98 maar alleen bij afspelen van een filmpje
Ik bedoel dat je een filmpje (overlay) fullscreen op de tv-out krijgt (terwijl windowed op primaire scherm), en dan van de tv-out kan instellen of je 16:9, 4:3, bronaspect e.d. gebruikt.
(Onder 30.82 te vinden bij de aanvullende eigenschappen -> overlay instellingen -> videospiegel instellingen) ( plaatje)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Kan het zo zijn dat die 40.** drivers het minder goed doen op wat oudere bordjes...
Zoals pentiumIII enzo?

Ik ben zelf even terug gegaan naar de 30.82.
Na wat problemen met mijn videokaart, die nu verholpen lijken te zijn.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die een Ali M1647 (A7A) hebben waarbij de 28.32 en nieuwer niet goed werken?

bij mij gaan de oude nvidia drivers beter dan bv de 40.72 WHQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Wel wat sneller (300 3DMarks) maar veel oduere spellen (ook CS) waren bagger.

PS: neej het topic is me iets te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Laatst online: 16-06-2024
Betere performance,t scheelde bij mij 300 3dmarks,maar een nieuw spel als Stronghold Crusader deed er heel erg vaag mee,had last van flikkerend beeld enzo.Ik draai nu op 29.42,maar daar ben ik ook niet tevreden over.Welke is het beste van deze 4 : 28.32 , 29.42 , 30.82 of 40.42 en afwachten of er een patch uitkomt voor Stronghold

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Drivers werken goed en heb verder geen problemen. alleen het beeld wil zo af en toe nog weleens tegenstribbelen,zoals bij age of mythology of fifa 2003. dan wordt het spel wel opgestart,maar dan gaat het beeld een beetje knipperen en wordt de boel geminimaliseerd. je moet dan gewoon even het spel afsluiten en dan via de snelkoppeling onder je startmenu weer opstarten.dan wil het namelijk wel. ik kan trouwens de refreshrate gewoon op 85 Hz zetten. hij springt dan niet terug zoals ik bij sommigen hierboven lees.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Phaerion schreef op 15 november 2002 @ 10:53:
Kan het zo zijn dat die 40.** drivers het minder goed doen op wat oudere bordjes...
Zoals pentiumIII enzo?

Ik ben zelf even terug gegaan naar de 30.82.
Na wat problemen met mijn videokaart, die nu verholpen lijken te zijn.
kan kloppen, bij mij ging ie ineens hard achteruit in 3dmark, maar nu ik een nieuw systeem heb loopt het weer als een tierelier
alleen waar zijn die AGP opties gebleven?, die zaten erin volgens mij, maar nou ineens niet meer
of was dat een overblijfsel van een andere driver?
NVmax wil ook niet, totdat ze een versie releasen die ook met 40.xx werkt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Er staat bij www.guru3d.com een patch bij de detonators.
Detonator 40.41 hidden features patch.
Die werkte bij mij nog wel met de 40.72 drivers.

Daar onder staat ook nog een tool om de achtergebleven 30.** files te verwijderen.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Door Okyah - Wednesday 13 November 2002 22:30

quote:
[...]

jep, even in je registry iets aanpassen --> CoolBits d-word key aanmaken en 3 als waarde meegeven
vervolgens krijg je een nieuwe "tab" (is nu iets anders, maarja) genaamd clock frequencies
tadaa

ok, iets duidelijker --> regedit
hkey local machine
software
nvidia corporation
global
nvtweak
en daar maak je een dword ding in aan en die noem je CoolBits en geef je als waarde 3
Thnx man!!! Die truc werkt gek genoeg idd!! :D 8)7 Beter! Heb je NVMax helemaal niet meer nodig >:)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Gebruikt een van jullie ook deze driver in combinatie met een Hauppage WinTV PCI kaart? Het programma WinTV2000 werkt namelijk niet meer(geen beeld, wel geluid). DScaler werkt wel. Volgens Hauppage ligt het aan de drivers(wat ook klopt aangezien het niet meer werkte sinds in de detonators installde).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op 16 november 2002 @ 01:14:
Betere performance,t scheelde bij mij 300 3dmarks,maar een nieuw spel als Stronghold Crusader deed er heel erg vaag mee,had last van flikkerend beeld enzo.Ik draai nu op 29.42,maar daar ben ik ook niet tevreden over.Welke is het beste van deze 4 : 28.32 , 29.42 , 30.82 of 40.42 en afwachten of er een patch uitkomt voor Stronghold

greetz
Hangt van je videokaart af welke de beste is, voor oudere spellen zijn oudere drivers meestal ook wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Silentpuma schreef op 16 November 2002 @ 16:45:
[...]

Thnx man!!! Die truc werkt gek genoeg idd!! :D 8)7 Beter! Heb je NVMax helemaal niet meer nodig >:)
nvmax maakt gewoon gebruik van de drivers op dezelfde manier, hoor :)
maar thirdpartyprogjes zijn niet altijd even fijn imo en dit zit al jaren in de dets :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Door Okyah - Saturday 16 November 2002 17:19

quote:
Silentpuma schreef op 16 November 2002 @ 16:45:
[...]

Thnx man!!! Die truc werkt gek genoeg idd!! Beter! Heb je NVMax helemaal niet meer nodig

nvmax maakt gewoon gebruik van de drivers op dezelfde manier, hoor
maar thirdpartyprogjes zijn niet altijd even fijn imo en dit zit al jaren in de dets
Ik wist wel dat die clock-settings bij opties voor je videokaart kon verstellen, maar ik deed het altijd met NV Max. Maar dat werkt nu niet meer, dus zocht ik naar andere middelen. En die heb ik nu gevonden :)

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Silentpuma schreef op 16 november 2002 @ 17:32:
[...]

Ik wist wel dat die clock-settings bij opties voor je videokaart kon verstellen, maar ik deed het altijd met NV Max. Maar dat werkt nu niet meer, dus zocht ik naar andere middelen. En die heb ik nu gevonden :)
GTU en PowerStrip werken volgens mij nog, hoor, maarja, dit is handiger :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 17:17:
[...]

Hangt van je videokaart af welke de beste is, voor oudere spellen zijn oudere drivers meestal ook wat beter.
Stronghold Crusader is net uit,ik draai nu weer op 30.82,die is het meest stabiel bij mij,alleen heb ik nu soms een vaag probleem met direct x.Ik heb de laatste dagen de drivers vernieuwd,ik ben begonnen met 28.32 en ik had geen problemen,alleen t beeld was niet zo mooi.Ik heb toen dus 29.32 erop gezet,startte een hw t&l game op,ging ie naar mijn taakbalk :? .Ik erop klikken,f zwart beeld,weer terug.dxdiag opgestart,f ddraw en d3d getest,gewoon weer spelen :? .Ik heb nu geen problemen meer,maar zoiets vaags heb ik nog nooit meegemaakt

p.s. dx versie is 8.2,en ik draai op xp.Wie heeft hier hetzelfde vage probleem??btw,pc draait nu toppie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik keek net op de site van nvidia en daar stond dit:

NOTE: If you experienced difficulty with this driver between November 8th and 11th, please download again. We have corrected the issue and updated the file.

Dat probleem dat ie naar een file vraagt die er niet bij zit is opgelost, maar nu is er een ander probleem, als je bij de installatie op volgende drukt om de driver te instaleren krijg je meteen het shermpje waar op staat dat de drivers met succes geinstaleerd zijn en de vraag of je de computer opnieuw wil opstarten of niet. Dus ik opnieuw opstarten en dan bij beeldschermeigenschappen kijken of het allemaal gelukt is, staat daar nog steeds dat de 30.82 driver geinstaleerd is WTF ik had hem net ge-updated. Heb het nu ondertussen al 4 keer geprobeerd maar nog steeds zegt ie dta ik de 30.82 driver geinstaleerd heb.

meer mensen met dit probleem?

het gaat om de 40.72 WHQL voor win 95/98/ME

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
eerst die ouwe deinstalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

chimo schreef op 17 November 2002 @ 11:50:
eerst die ouwe deinstalleren
hoezo moet dat dan? dat hoefde eerder niet bij de update van 29.42 naar 30.82
ga het eff probere

edit: dat heeft dus ook niet geholpe krijg hem gewoon niet geinstaleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Laatst online: 07:31
nieuwe drivers gaven mij toch een mooie performance boost :
9950 -> 10650 punten in 3D mark, scheelt toch al mooi 700 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluisje schreef op 17 november 2002 @ 11:42:
ik keek net op de site van nvidia en daar stond dit:

NOTE: If you experienced difficulty with this driver between November 8th and 11th, please download again. We have corrected the issue and updated the file.

Dat probleem dat ie naar een file vraagt die er niet bij zit is opgelost, maar nu is er een ander probleem, als je bij de installatie op volgende drukt om de driver te instaleren krijg je meteen het shermpje waar op staat dat de drivers met succes geinstaleerd zijn en de vraag of je de computer opnieuw wil opstarten of niet. Dus ik opnieuw opstarten en dan bij beeldschermeigenschappen kijken of het allemaal gelukt is, staat daar nog steeds dat de 30.82 driver geinstaleerd is WTF ik had hem net ge-updated. Heb het nu ondertussen al 4 keer geprobeerd maar nog steeds zegt ie dta ik de 30.82 driver geinstaleerd heb.

meer mensen met dit probleem?

het gaat om de 40.72 WHQL voor win 95/98/ME
Verwijder de oude driver als eeerst uit configuratie scherm/software, start opnieuw op.

Installeer dan de nieuwe en start opnieuw op.

Werkt dit niet dan moet je de driver even verwijderen met detenator destroyer, staat wel op www.guru3d.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 12:43:
[...]

Verwijder de oude driver als eeerst uit configuratie scherm/software, start opnieuw op.

Installeer dan de nieuwe en start opnieuw op.

Werkt dit niet dan moet je de driver even verwijderen met detenator destroyer, staat wel op www.guru3d.com
het is al gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woei heb ze nu op me Geforce 3 T 200 en heb er 5 fps bij op de nature demo is toch netjes _/-\o_

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

VyperX schreef op 15 november 2002 @ 10:50:
[...]

Ik bedoel dat je een filmpje (overlay) fullscreen op de tv-out krijgt (terwijl windowed op primaire scherm), en dan van de tv-out kan instellen of je 16:9, 4:3, bronaspect e.d. gebruikt.
(Onder 30.82 te vinden bij de aanvullende eigenschappen -> overlay instellingen -> videospiegel instellingen) ( plaatje)
mja dat wil ik ook maar dat is mij met nog geen enkele driver gelukt onder xp, ja het werkt wel alleen krijg ik dan wel zwarte randen op me tv out :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

VyperX schreef op 15 november 2002 @ 10:50:
[...]

mja dat wil ik ook maar dat is mij met nog geen enkele driver gelukt onder xp, ja het werkt wel alleen krijg ik dan wel zwarte randen op me tv out :'(
En onder win98 werkt het prima met de detonator 16.3 drivers ZONDER zwarte randen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BovenHond
  • Laatst online: 12-09 23:50
Heeft er niemand het probleem dat het scherm "starting windows" (XP) erg lang blijft staan sinds die drivers zijn geinstalleerd?

ik heb al een de-instal gedaan maar het probleem ging niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 14:14
--haste-- schreef op 13 november 2002 @ 22:29:
maar niet teveel fucken anders gaat ie kapot
gaat het dan bij iedereen gelijk kapot?
WANNEER gaat het kapot?
wat zijn juw ervaringen? nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie

Tennie

Nou ik zal het je vertellen.
Ik heb mijn kaart wel es 10 Mhz overgeklokt dat was master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--haste-- schreef op 19 november 2002 @ 19:58:
Nou ik zal het je vertellen.
Ik heb mijn kaart wel es 10 Mhz overgeklokt dat was master.
"dat was master" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit al gepost in het Het grote Geforce4 problemen topic, maar hier is het beter op zijn plaats.

Er is een probleem met de 40.72 driver icm Opera (bij mij Opera 6.05).
Tijdens het browsen in Opera kan het zijn dat de pc vastloopt.
Het probleem is gekend en reproduceerbaar.

--- Disclaimer --- De voorbeeldpagina hieronder zou als 'ongepast' kunnen ervaren worden, maar het is tot dusver het enige voorbeeld dat ik ken en noodzakelijk om duidelijk te maken wat ik bedoel. ---

Bvb. bij het naar beneden scrollen op [URL=]deze pagina[/URL] in Opera krijg ik altijd de foutmelding "Opera heeft een fout veroorzaakt in NVDISP.DRV. Opera wordt nu gesloten" waarna de pc staalhard vastloopt. Altijd weer opnieuw.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 06:05 . Reden: link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

battlefield 1942 draait op mijn pc met deze driver voor XP wel een stuk vlotter

zie specs onder

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 04:22:
--- Disclaimer --- De voorbeeldpagina hieronder zou als 'ongepast' kunnen ervaren worden, maar het is tot dusver het enige voorbeeld dat ik ken en noodzakelijk om duidelijk te maken wat ik bedoel. ---

Bvb. bij het naar beneden scrollen op Linkje niet gequote in Opera krijg ik altijd de foutmelding "Opera heeft een fout veroorzaakt in NVDISP.DRV. Opera wordt nu gesloten" waarna de pc staalhard vastloopt. Altijd weer opnieuw.
Ik heb even gekeken, geen problemen. Zelf heb ik ook de 40.72 drivers. Ik gebruik echter wel Opera 6.04
Ik weet trouwens niet of ze ondanks je disclaimer het goed vinden dat je die link post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link heb ik dan maar verwijderd. Probeer je eens met Opera 6.05 en laat je weten of die crasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Hoi,

Ik heb net ff snel de 41.03 driver geinstalleerd en 3D mark gedraaid (zie plaatje onder). Met de 40.72 had ik iets van 7500 punten. Verschil is flink groter geworden met dezelfde configuratie.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/timbosser/benchmark.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
The benchmark was not run using default settings
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
welk refreshrate fix programmatje werk nu goed voor games in OpenGL,
zonder het register aan te passen?
ivm TV-out kan ik het in het register niet vastpinnen, omdat dan de resolutie terugspringt
(is ook wel logischm, tv draait op 60Hz)
het proggie moet wel kunnen werken onder SP1 van Windows XP, want veel programa's werken niet door SP1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Detonator 41.04 WHQL Windows 2000/XP is uit?

http://guru3d.com/files/detonator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Die staat zelfs al in de meuktracker van T.net hoor :)

meuk: nVidia Detonator 41.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Ahh ok, dat heb ik dan gemist denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de drivers geinstalleers op mijn nieuwe bakkie en ik haal toch ruim 12000 punten met 3d mark se (in default :9) Met de standaar asus drivers (31.40d) ruim 11000. Toch weer 1k meer.

ps.Ik heb nog geen ervaring met andee detonator drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Beter! ben van 7865 naar 8221 gegaan! En dat voor een GF3... :*D Toch zomaar weer ff 350 puntjes meer dan met 30.82 >:)
Specs? Zie me Sig...

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Crash-Override schreef op 30 November 2002 @ 17:55:
welk refreshrate fix programmatje werk nu goed voor games in OpenGL,
zonder het register aan te passen?
ivm TV-out kan ik het in het register niet vastpinnen, omdat dan de resolutie terugspringt
(is ook wel logischm, tv draait op 60Hz)
het proggie moet wel kunnen werken onder SP1 van Windows XP, want veel programa's werken niet door SP1 :(
niemand?
Pagina: 1 2 3 Laatste