M'n collega heeft er een. Al hij moet bellen ziet dit er op z'n minst belachelijk uit... Maarja, als je hem alleen als database gedoe wilt gebruiken is ie wel leuk, maar zo gauw je gaat bellen, ziet het er niet "cool" uit...
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Ik heb hem, hij is helemaal geweldig :-)
maar BNX heeft gelijk als je er mee belt
kijkt iedereen je zo aan van : wat is dat voor antiek groot ding
maar met outlook synchroniseren is wel mooi
en je kan er heel veel software vanaf het internet op zetten
is heel leuk speelgoed ;-)
maar BNX heeft gelijk als je er mee belt
kijkt iedereen je zo aan van : wat is dat voor antiek groot ding
maar met outlook synchroniseren is wel mooi
en je kan er heel veel software vanaf het internet op zetten
is heel leuk speelgoed ;-)
BarryMel
Verwijderd
Tja die Nokia 9110i Communicator is idd een leuk ding, maar heb hem vorige maand verkocht voor een veel te hoog bedrag
Beetje gaar model en kwaliteit van bellen is slechter dan de nieuwe Nokia 6210 en 8810. Ik zou het niet doen als ik jou was. Hou dit Palmtop en koop een kwalitatief beter toestel voor een goedkopere prijs. Mijn nokia 6210 is naar mijn mening beter dan die Nokia 9110i Communicator.
Beetje gaar model en kwaliteit van bellen is slechter dan de nieuwe Nokia 6210 en 8810. ?????
hoezo dat
wat is er mis met de Kwaliteid ???
hoezo dat
wat is er mis met de Kwaliteid ???
BarryMel
kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen
Verwijderd
Ik vond de kwaliteit in die zin "slechter", omdat er vaker een ruis te horen was. Nee dit lag niet aan het netwerk, want met mijn nieuwe 6210 heb ik een perfecte geluidsweergave. Misschien is dit een persoonlijke kwestie, maar dit zijn mijn ervaringen.
Wij hebben in ons bedrijf er 6 gekocht en alle 6 zijn terug gegaan naar de fabriek, vanwege crashes, vastlopers, soms geen ontvangst noem het maar op.... De problemen bij het toestel begonnen op verschillende momenten de eerst na 2 weken al en de andere heeft 9 maanden goed gedraaid.
We hebben wel gelijk nieuwe gekregen, maar die beginnen nu ook al kuren te vertonen.... een K*T toestel....
Hij heeft alleen een gigantisch handige contact db.
We hebben wel gelijk nieuwe gekregen, maar die beginnen nu ook al kuren te vertonen.... een K*T toestel....
Hij heeft alleen een gigantisch handige contact db.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Pagina: 1