Toon posts:

Algabra weer eens bezig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In China sleept men de bazen naar een legerkazerne en binden ze aan palen vast. De soldaten mogen zich uitleven met ak-klonen. Dat noemen we executie en macht van de staat. Het is niet goed dat private ultracommerciele bedrijven alles te zeggen hebben. Die bedrijven doen niks anders dan maximale winst halen tenkoste van alles. Zelfs de slechtste staten denken nog iets aan hun volk, terwijl die bedrijven alleen maar geld uit alles slaan.
Andere oplossing in China is een grote groep CD-burner-fans loslaten en zo hard kopieren dat het bedrijf weg gaat uit angst voor CDR's (zie Adobe). Ik denk dat EU MS kan verslaan door een decreet "Alle MS software mag vanaf heden legaal gekopieerd en verspreid worden" te maken. Dan loopt MS veel inkomsten mis...
[Reactie gewijzigd door algabra]
Uit deze draad:

nieuws: EU volgt eigen koers tegen Microsoft

Sorry hoor, maar zo langzamerhand worden de reacties van algabra gewoon vervelend, altijd weer die volkomen nutteloze verhalen over mannen met geweren die de slechte bazen wel eens eventjes zullen omleggen, en zijn "oplossingen" voor problemen die gewoon triest zijn. Iedere reactie die je van die gast tegenkomt komt op hetzelfde neer, hij zet in gedachte altijd een CS-team in, of een swat-team, of een executie team. En voordat er hier weer een aantal lieden beginnen te kreten dat het mij te doen is om anti-MS-reacties kan ik de diverse personen aanraden eventjes de post-historie van algabra na te gaan. Ten aanzien van deze reactie: puur overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb er eens een puntje vanaf gehaald. De reactie stond zelfs op 3(?), een score die geheel onterecht is. Ik ben ook nog even door de rest van de draad gegaan want er stonden ook een aantal ondergewaardeerde reacties tussen. :)
Het is trouwens een boeiende draad.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik ben het geheel eens met de kritiek, die Algebra heeft een nogal twijfelachtige manier van posten, al mag je bij het beoordelen van een post niet naar de historie kijken, iemand kan altijd verbeteren*.

*Uitzonderingen daargelaten.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Algabra is mij ook al vaker in opgevallen in negatieve zin. Deze reactie kreeg ik pas onder ogen: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=639453

Nou, daar zakt bij mij m'n broek van af. Een tag -1 creepy is is bij mij in connectie met Algabra al meerdere keren door 't hoofd 'geschoten'. Maar ja, soms heeft ie ook gewone posts. 't Is altijd maar afwachten wat ie de volgende keer weer uit z'n hoed tovert. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
JAVA-Doctor schreef op 09 November 2002 @ 17:40:
Algabra is mij ook al vaker in opgevallen in negatieve zin. Deze reactie kreeg ik pas onder ogen: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=639453

Zulke posts mogen wat mij bertreft naar een -2. Misschien dat Wouter hier eens naar kan kijken? Zulke posts zijn wat mij betreft niet echt geschikt voor de frontpage.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Hij meent het ook nog eens, als je het als grapje zou bedoelen zou je het heel anders opschrijven. Bijvoorbeeld: "Geweer in z'n kont en schieten maar".

Algebra schrijft het heel precies op en ook nog eens dat de dader met geweer en al wegschiet door de terugslag, interessant! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb in ieder geval even de tag goed gezet. Een dergelijke post hoort toch op zijn minst Troll te heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En wederom is hij aanwezig, deze keer @ http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=640241

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik vind de laatste reactie anders weinig mis mee, of ik moet iets over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eens even de heer algabra contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Beaves schreef op 10 November 2002 @ 18:23:
Ik vind de laatste reactie anders weinig mis mee, of ik moet iets over het hoofd zien.
Nou, zinnetje nummer 2 is weer typisch in de Algebra-stijl, alleen de machinegeweren in iemands kont ontbreken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 10 november 2002 @ 18:24:
[...]

Nou, zinnetje nummer 2 is weer typisch in de Algebra-stijl, alleen de machinegeweren in iemands kont ontbreken.

Algebra is gecontacteerd en duidelijk gemaakt dat hij zijn schrijfstijl moet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Dus het gaat om deze zin: Je zal reacties krijg als "smeerlappen, bedriegers, fraudeurs,...!!!!!"?

Ik heb wel eens ergere zinnen gezien, ik vind dit nou niet echt een zwaar schokkende zin...

Pagina: 1