Uit deze draad:In China sleept men de bazen naar een legerkazerne en binden ze aan palen vast. De soldaten mogen zich uitleven met ak-klonen. Dat noemen we executie en macht van de staat. Het is niet goed dat private ultracommerciele bedrijven alles te zeggen hebben. Die bedrijven doen niks anders dan maximale winst halen tenkoste van alles. Zelfs de slechtste staten denken nog iets aan hun volk, terwijl die bedrijven alleen maar geld uit alles slaan.
Andere oplossing in China is een grote groep CD-burner-fans loslaten en zo hard kopieren dat het bedrijf weg gaat uit angst voor CDR's (zie Adobe). Ik denk dat EU MS kan verslaan door een decreet "Alle MS software mag vanaf heden legaal gekopieerd en verspreid worden" te maken. Dan loopt MS veel inkomsten mis...
[Reactie gewijzigd door algabra]
nieuws: EU volgt eigen koers tegen Microsoft
Sorry hoor, maar zo langzamerhand worden de reacties van algabra gewoon vervelend, altijd weer die volkomen nutteloze verhalen over mannen met geweren die de slechte bazen wel eens eventjes zullen omleggen, en zijn "oplossingen" voor problemen die gewoon triest zijn. Iedere reactie die je van die gast tegenkomt komt op hetzelfde neer, hij zet in gedachte altijd een CS-team in, of een swat-team, of een executie team. En voordat er hier weer een aantal lieden beginnen te kreten dat het mij te doen is om anti-MS-reacties kan ik de diverse personen aanraden eventjes de post-historie van algabra na te gaan. Ten aanzien van deze reactie: puur overbodig.