Aangezien mijn inktcartridges bijna leeg zijn en nieuwe, originele HP-cartridges erg prijzig zijn, ben ik op zoek naar alternatieve cartridges. Nu heb ergens inkClub cartridges gezien. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Verwijderd
k zit met de zelfde vraag
tis iig goedkoper dan HP inkt, (zwarte inkt had ik toch al van een ander merk, maar inktlclub is nog goedkoper
)
Ik heb al enkele malen bijinkclub.nl besteld, werkt goed, lekker goedkoop, duurt wel zo'n 2 weken weken als je eht via het internet bestelt. Inkt is prima van kwaliteit geen verschil zichtbaar!
Verwijderd
Stond laatst een grote test in de Computer!Idee.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 15:57:
Aangezien mijn inktcartridges bijna leeg zijn en nieuwe, originele HP-cartridges erg prijzig zijn, ben ik op zoek naar alternatieve cartridges. Nu heb ergens inkClub cartridges gezien. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Daarin stond dat als je met een highliter eroverheen gaat dat je dan de hele inkt weg veegt.
Ik heb nu z'n namaak inktcassete, NOOIT meer!!!
De eerste pagina die ik uitprint zitten er strepen door de tekst, de 2 pagina is bijna helemaal goed, lijkt wel of de inkt uitdroogt waar je bij staat..
De eerste pagina die ik uitprint zitten er strepen door de tekst, de 2 pagina is bijna helemaal goed, lijkt wel of de inkt uitdroogt waar je bij staat..
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
niet sneller dan de originele (let wel op het aantal ml's, dat kan verschillen, maar das bij originele hp's ook zo)Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 19:25:
Zijn die inkt cardridges ook niet erg snel leeg?
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ik heb een 'namaak' zwarte en een kleuren cardridge bij Inkclub gekocht voor een Epson 810. De zwarte werkte wel aardig, maar die kleuren cardridge was echt slecht. Van de 5 kleuren is er altijd wel eentje die niet of nauwlijks werkt waardoor de hele afdruk 'verkleurd'. Dat dus nooooit meer, echt weggegooid geld.
Pagina: 1