After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ja, dat zag ik, kan ik helaas niets tegen doen.Jasper schreef op 09 november 2002 @ 16:14:
Je link staat trouwens nog wel in de quote van iemand.
Ik zou het doen!
Verwijderd
Tsja, als er echt pr0n plaatjes of andere ongewenste dingen opstaan, doe dan maar niet
Wel een leuk concept en script
Daar heb je gelijk in maar vindt de eigenaar van die picturedatabase het wel een goed idee als er iemand door middel van een script overal bij kan? Als de eigenaar een dergelijke functie wilde hebben dat had hij het er wel op gezet.rammes schreef op 09 november 2002 @ 16:50:
is toch nix mis mee je linkt toch niet naar foute plaatjes? ik vind dat dat gewoon moet kunnen
Het komt er op neer dat je die site op een manier bekijkt die er niet voor bedoeld is.
Verwijderd
rammes schreef op 09 November 2002 @ 16:50:
is toch nix mis mee je linkt toch niet naar foute plaatjes? ik vind dat dat gewoon moet kunnen
Als er foute plaatjes staan, link je toch wel naar foute plaatjes? Niet direct nee, maar dan zou ik volgens die redenering ook een pr0npage kunnen posten, omdat ik toch niet direct naar de plaatjes link
Ik zou het doen!
Want voordat je bij de vieze plaatjes bent moet je eerst een gedeelte van de URL verzinnen, oké, op die site gaat dat heel makkelijk maar toch, je kunt niet op een makkelijke manier bij een foto komen en dus kun je het ook moeilijk verbieden. Je kan alleen vragen aan iedereen of hij/zij niet de vieze plaatjes wil tonen.
Anders kun je wel alle icoontjes gaan verbieden die daar gehost zijn omdat de plaatjes tussen de pr0nplaatjes staan.
Ik zou het doen!
Verwijderd
rammes schreef op 09 november 2002 @ 16:59:
dan zou je dus ook niet mogen linken naar de spics. site. want daar staat zeker foute meuk op... maar dat mag weer wel. om het op een andere manier te bekijken mag weer niet... vaag hoor
Als je naar die picsserver linkt, in de vorm van een plaatje, moet dat wel kunnen. Als je random nummers in gaat voeren, dan stuit je misschien op een pr0nplaatje (whooptidoo
Als je naar een index gaat linken, waar rechtstreeks plaatjes opstaan, die we hier liever niet willen zien, haalt dat al een megadrempel weg en is dat gewoon (onbedoeld) linken naar verkeerde plaatjes...
Beetje vaag is het wel, maar je moet toch ergens de grens trekken
Ik zou het doen!
Verwijderd
bazs2000 schreef op 09 November 2002 @ 17:02:
Durden, ik denk dat het iets ingewikkelder ligt dan je nu beschrijft.
Want voordat je bij de vieze plaatjes bent moet je eerst een gedeelte van de URL verzinnen, oké, op die site gaat dat heel makkelijk maar toch, je kunt niet op een makkelijke manier bij een foto komen en dus kun je het ook moeilijk verbieden. Je kan alleen vragen aan iedereen of hij/zij niet de vieze plaatjes wil tonen.
Anders kun je wel alle icoontjes gaan verbieden die daar gehost zijn omdat de plaatjes tussen de pr0nplaatjes staan.
Zeggen wij niet allebei hetzelfde?
Je moet het denkik zo zien:rammes schreef op 09 november 2002 @ 17:05:
ja en ik denk dat die grens nu een beetje overdreven word
een link naar google is niets mee mis. Maar met google kun je aan bergen pr0n komen. Link je naar google image search met een search query waardoor je scherm meteen vol staat met pr0n als je op de link klinkt dan lijkt me dat wel fout.
Maar, mag het script van Devil dan wel verspreid worden op GoT.
Het script is op zich niet verkeerd alleen het mag niet in combinatie met die site gebruikt worden. Volgens mij maak ik het moeilijker dan het is maar ik vroeg het me toch even af.
Edit:
En ja, we zeggen allebei hetzelfde nu ik het zo terug lees.
ik mag wel naar www.pronplaatjes.nl/iets.html linken maar niet naar www.pronplaatjes.nl ??
want dat zeg je nu
Ik zou het doen!
Ik denk dat jullie het niet allemaal 100% letterlijk moeten nemen, het gaat voor een deel ook om gevoel. Het is gewoon belachelijk om linken naar een plaatje te verbieden omdat het toevallig op een pr0n site staat. Maar het lijkt me wel terrecht om naar de pr0n site zelf linken te verbieden.rammes schreef op 09 november 2002 @ 17:08:
dus ik mag wel naar, www.warezsiteiets.nl/disclaimer.html linken maar niet maar www.waressiteiets.nl
ik mag wel naar www.pronplaatjes.nl/iets.html linken maar niet naar www.pronplaatjes.nl ??
want dat zeg je nu
Nee, want dan kan men uit de url van het linkje alsnog de volledige site bekijken.rammes schreef op 09 november 2002 @ 17:08:
dus ik mag wel naar, www.warezsiteiets.nl/disclaimer.html linken maar niet maar www.waressiteiets.nl
want dat zeg je nu
Als je graag een stukkie tekst of een plaatje wat binnen de policy valt wil posten, zal je het denk ik zelf ergens anders moeten hosten.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Als je naar die picsserver linkt, in de vorm van een plaatje, moet dat wel kunnen
dat is dan toch het zelfde?
Ik zou het doen!
Als je dan vervolgens de link stript zodat je op de homepage van de picsserv terecht komt, dan zul je daar geen pr0nplaatjes vinden. Om die te vinden moet je radom id's gaan invullen en maar hopen dat je het gewenste resultaat hebt.rammes schreef op 09 November 2002 @ 17:15:
durden zegt..
Als je naar die picsserver linkt, in de vorm van een plaatje, moet dat wel kunnen
dat is dan toch het zelfde?
Met mijn script heb je meteen een overzicht en zie je dus ook meteen de pr0n plaatjes.
Verwijderd
bazs2000 schreef op 09 november 2002 @ 17:07:
Oké, dat is dan duidelijk.
Maar, mag het script van Devil dan wel verspreid worden op GoT.
Het script is op zich niet verkeerd alleen het mag niet in combinatie met die site gebruikt worden. Volgens mij maak ik het moeilijker dan het is maar ik vroeg het me toch even af.
Edit:
En ja, we zeggen allebei hetzelfde nu ik het zo terug lees.
Script is prima, alleen in combinatie met sommige sites wat minder gewenst
rammes schreef op 09 november 2002 @ 17:08:
want dat zeg je nu
Waar zeg ik dat dan? Sites met een dubieuze bron worden ook niet toegestaan (deeplinken kan ook nog weleens verkeerd uitpakken, zodat er hier een pr0nplaatje komt te staan, daarom is het ook het beste als je alles op je eigen webspace dumpt
Zo zal ik ook een URL verwijderen, van bijvoorbeeld google image gallery als daar direct pr0n plaatjes op de index staan, maar het linken naar google image search op zich verbieden zou nergens op slaan