Inmiddels staat het ding al een tijdje in de pricewatch, maar echt betrouwbare informatie is er niet bij te vinden.
Bij de ene winkel kun je een TT voorbestellen, bij de andere is een wachttijd van 3 tot 4 weken verwacht. Andere winkels geven helemaal geen verdere toelichting en reageren ook niet op "vragende" e-mailtjes.
Nu vroeg ik me af of iemand hier het zou weten. Is het ding per direct leverbaar in Nederland of duurt het gewoon nog even tot het ding verkocht kan worden hier. Hoe zit het met de accessories, zijn de oude gewoon te gebruiken op de TT of heb ik dat verkeerd begrepen? (zoals toetsenbord en camera).
Misschien zijn er al mensen die em wel al binnen hebben en hebben nog opmerkingen naast die hieronder genoemde.
PROS
- Compact
- Goede/ stevige bouw
- Geweldig scherm
- One-handed info access
- Geïntegreerde Bluetooth
- Goeie/ flinke applicatie bundel
- Super snelle sync
CONS
- Beetje duur in verhouding tot oudere palm PDA's
- Geen "full charge" indicatie
- Geen MP3 applicatie, out-of-the-box
- Geen krachtige IR LED voor remote optie
- Oude cradle, daardoor kan hij in de cradle niet open geschoven worden
Infernal regards,
Techless
Bij de ene winkel kun je een TT voorbestellen, bij de andere is een wachttijd van 3 tot 4 weken verwacht. Andere winkels geven helemaal geen verdere toelichting en reageren ook niet op "vragende" e-mailtjes.
Nu vroeg ik me af of iemand hier het zou weten. Is het ding per direct leverbaar in Nederland of duurt het gewoon nog even tot het ding verkocht kan worden hier. Hoe zit het met de accessories, zijn de oude gewoon te gebruiken op de TT of heb ik dat verkeerd begrepen? (zoals toetsenbord en camera).
Misschien zijn er al mensen die em wel al binnen hebben en hebben nog opmerkingen naast die hieronder genoemde.
PROS
- Compact
- Goede/ stevige bouw
- Geweldig scherm
- One-handed info access
- Geïntegreerde Bluetooth
- Goeie/ flinke applicatie bundel
- Super snelle sync
CONS
- Beetje duur in verhouding tot oudere palm PDA's
- Geen "full charge" indicatie
- Geen MP3 applicatie, out-of-the-box
- Geen krachtige IR LED voor remote optie
- Oude cradle, daardoor kan hij in de cradle niet open geschoven worden
Infernal regards,
Techless
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.