heb RA 2 gedownload en wou die over netwerk spelen, alleen komen we er niet helemaal uit. Heb op allebei de kaarten IPX geïnstalleerd en da ga je zo RA2 in en dan zien we elkaar wel maar als ik iets typ dat ziet mijn broertje dat op zijn PC niet. Als ik een game start ziet hij die ook niet. Als HIJ een game start zie IK die wel maar zodra ik op join click loopt RA2 vast...
1. Je hebt hem gedowned...
2. Je hebt de FAQ niet gelezen want je geeft te weinig informatie...
nofi
2. Je hebt de FAQ niet gelezen want je geeft te weinig informatie...
nofi
Checklist
Ook willen we even duidelijk maken dat we mensen niet kunnen helpen zonder dat we (genoeg) informatie hebben. Aan 'help hij doet het niet' hebben we natuurlijk niks.
Daarom kan je hier onder de lijst met gegevens vinden die wij graag van je zouden willen weten, des te eerder is het probleem opgelost:
Game: Naam, Versie (Bijvoorbeeld CS 1.4 of 1.5)
Probleem: Vastlopen, Niet opstarten, Error, Etcetera
Besturingssysteem: Windows 9x/ME/2000/XP, Linux, Unix, Etcetera
Moederbord: Merk, Volledige naam, Processor (AMD of Pentium?)
Processor: AMD/Pentium, Snelheid
Videokaart: Merk, Versie, Overclockt of niet
Drivers: Naam, Versie (Het gaat hier om de videokaart drivers)
Geheugen: Merk, Snelheid, Hoeveelheid, Soort (Is het SD-Ram of DDR?)
Geluidskaart: Merk, Volledige naam, Drivers
Voeding: Watt, Merk
Netwerkkaart: Merk, Volledige naam
Eventueel:
Internetverbinding: Provider, Pakket, Snelheid
Sommige dingen hebben nou niet gelijk te maken met spellen, maar dat sluit niet uit dat deze problemen zouden kunnen veroorzaken.
Probeer het ook op een andere computer en/of ander besturingssysteem als je daar over beschikt.
Vertel ook wat je zelf allemaal hebt uitgeprobeerd om het probleem proberen te verhelpen.
RA2
Netwerk werkt niet
Windows Xp
Amd 900MHz
ASUS 6600
Nvidia Detonator 40.nogwat
384 MB SD-RAM
Creative Soundblaster Live 5.1
Voeding
Netwerkaart 10/100 MB
a2000
Netwerk werkt niet
Windows Xp
Amd 900MHz
ASUS 6600
Nvidia Detonator 40.nogwat
384 MB SD-RAM
Creative Soundblaster Live 5.1
Voeding
Netwerkaart 10/100 MB
a2000
Ik deed er meer dan een dag over om het aan de praat te krijgen want je moet gewoon veel uitproberen
even mijn instellingen:
1 eerst zou het helpen dat je het spel koopt, heb ik ook gedaan want de warez versie is "afgeslankt" en heeft dus alleen maar singleplayer
2. zodra je het spel hebt gekocht ga je het installeren op 2 computers en ga je naar je netwerk instellingen van windows XP
bij tabblad ondersteuning klik je op details en schrijf dan het fysiek adres op van de netwerk kaart
3 ga naar de ipx instellingen, bij frametype kies je 802.2
4. start je net gekochte ra2 versie op bij beide computers en klik op options en dan network
en kies bij de computer het daarbij passende fysiek adres *ook wel MAC adres*
als het goed is moet het werken..
even mijn instellingen:
1 eerst zou het helpen dat je het spel koopt, heb ik ook gedaan want de warez versie is "afgeslankt" en heeft dus alleen maar singleplayer
2. zodra je het spel hebt gekocht ga je het installeren op 2 computers en ga je naar je netwerk instellingen van windows XP
bij tabblad ondersteuning klik je op details en schrijf dan het fysiek adres op van de netwerk kaart
3 ga naar de ipx instellingen, bij frametype kies je 802.2
4. start je net gekochte ra2 versie op bij beide computers en klik op options en dan network
en kies bij de computer het daarbij passende fysiek adres *ook wel MAC adres*
als het goed is moet het werken..
Verwijderd
Ik heb RA2 zo gigantisch veel over netwerk gespeeld en wat jijz egt heb ik ook 1000x meegemaakt , gewoon vaaaaaaag. stel alles openiew op je netwerk kaarten in en je kan ook nog bij opties en dan netwerk keizen welke netwerk kaart je gebruikt, en als die vasst loopt bij connecten (heb ik ook vaak gehad) dan gewoon pc rebooten dan deed die het weer prima. Verder vind ik het nog altijd vaag maar dat vastlopen enzo heb ik alleen bij Intel pc's gemerkt heb nameljk met 3 intel pc's gespeeld en gezien en 4 amd's bij amds was het niet heel vaag maar waar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()