[BUG] Meuktracker: <ul>, <li> etc. worden niet afgesloten

Pagina: 1
Acties:

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Ik heb dit al vaker gezien in de meuktracker...
Een voorbeeld is meuktracker: VNC 3.3.5

Ziet er bij mij zo uit:

klik

Omdat de <ul> en <li> tags niet afgesloten worden (die van de changelog) staat alles een stuk naar rechts, wat nogal layout-verneukend werkt... ik weet niet of dit een bug is in de 'submit-text-parser' (denk het wel) of dat de html door de poster zelf wordt gedaan trouwens, maar tis vast wel te fixen :)

[ Voor 0% gewijzigd door rb338 op 11-11-2002 20:30 . Reden: inmiddels plaatje maar ff gelinkt, denk dat het nu wel duidelijk is ;) ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De meukposter had z'n < ul > niet netjes afgesloten.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had die als laatste aangepast omdat ik er iets heb toegevoegd (RedHat meuk) en ik zag geen lay-out problemen. Ik denk dat het ligt aan IE dat ik die niet zag en ook dat ik niet lette op de foute code aangezien ik vooraf ook geen problemen zag. Tis nu in iedergeval verholpen :).

• rb338

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:55

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Aangepast...vervelend dat IE en dergelijke blijkbaar nogal vergeeflijk zijn tegenover dat soort fouten...Konqueror-gebruikers zoals jij en ik worden er de dupe van :). Bedankt voor het melden :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• rb338
Inderdaad :)

Het is wel mogelijk om (alle) submits in de meuktracker te controleren op dergelijke syntax-fouten, bv met een scriptje dat de submit controleert, maar misschien is dat overkill. Tenzij het nog vaker voor gaat komen natuurlijk. Ik heb het nu denk ik bij zo'n 6 a 7 meukposts gezien, dus het valt op zich allemaal reuze mee.

Erg jammer idd dat IE het niet zo nauw neemt met de syntax.
Of erg jammer dat Konqueror (en Mozilla?) het wel zo nauw nemen?
Neh, syntax moet IMO correct zijn :Y)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:13

AntonT

One Ton!

Nieuwsposten in Mozilla werkt meestal erg OK. :P

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
rb338 schreef op 11 november 2002 @ 20:29:
Inderdaad :)

Het is wel mogelijk om (alle) submits in de meuktracker te controleren op dergelijke syntax-fouten, bv met een scriptje dat de submit controleert, maar misschien is dat overkill. Tenzij het nog vaker voor gaat komen natuurlijk. Ik heb het nu denk ik bij zo'n 6 a 7 meukposts gezien, dus het valt op zich allemaal reuze mee.

Erg jammer idd dat IE het niet zo nauw neemt met de syntax.
Of erg jammer dat Konqueror (en Mozilla?) het wel zo nauw nemen?
Neh, syntax moet IMO correct zijn :Y)
Misschien kun je die nieuwsposts eerst door de w3c validator halen, dan is het vast ook wel mogelijk om de output uit te lezen en dan aan de nieuwsposter dat te vertellen
vergezocht, maar ok :P
het is best goed mogelijk in php lijkt me.. ik kan het ook - kun je nagaan O-)

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het op bepaalde momenten zelfs expres _niet_ heb afgesloten, omdat je met een </ul>-tag een witregel krijgt, wat er niet mooi uitziet. Aangezien ik in mijn IE 6.0 hier nooit problemen mee heb gezien nam ik aan dat het zo kon, dom dom dom dat ik niet wat verder heb gekeken dan men neus lang is |:(

• rb338
Ben er weer een tegengekomen ;)

meuktracker: nvtv 0.4.2

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fixed :)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Netman867 schreef op 12 november 2002 @ 18:00:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het op bepaalde momenten zelfs expres _niet_ heb afgesloten, omdat je met een </ul>-tag een witregel krijgt, wat er niet mooi uitziet. Aangezien ik in mijn IE 6.0 hier nooit problemen mee heb gezien nam ik aan dat het zo kon, dom dom dom dat ik niet wat verder heb gekeken dan men neus lang is |:(
Idem...............

Hmzz.. dan maar een extra witregel voor lief nemen :D

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1