... ik bel zo'n 0900 nr wat een X euro centjes per minuut kost.., normaal hoor je altijd. 3 euro cent per minuut. hoor ik ineens vandaag. U belt gratis. Kan dat met 0900 nr's? Of is dit fake, dat ze zelf dit hebben ingesproken. Weet iemand hier iets van?
dat post ik maar niet
want dan is het dalijk niet meer gratis ghe ghe..
maar volgensmij is het wel echt, want die stem is die standaard stem.. maar was benieuwd of dit nou kon..
Verwijderd
normaal word die boodschap ingelast voordat de daadwerkelijke verbinding tot stand komt, lijkt me niet dat ze die kunnen faken..
Verwijderd
hmm hoe moeten we daar nou antwoord op geven als we verder niets weten?
Het lijkt me trouwens dat dat best kan, weet je zeker dat het niet 3 cent boven het normale tarief is?
Het lijkt me trouwens dat dat best kan, weet je zeker dat het niet 3 cent boven het normale tarief is?
Verwijderd
Dit vond ik over 0900:
Wilt u dat bellers u tegen normaal tarief kunnen bellen of tegen verhoogd tarief zodat u inkomsten genereert? Kiest u dan voor een nummer uit de 0900 reeks. U heeft hierbij de keuze uit een 20-tal tarieven, varierend van € 0,01- € 0,70 per minuut of voor een tarief per gesprek van € 0,35 - € 1,15.
Wilt u dat bellers u gratis kunnen bellen, neemt u dan een nummer uit de 0800 reeks: een extra laagdrempelige contactmogelijkheid voor uw nieuwe klanten.
Wilt u dat bellers u tegen normaal tarief kunnen bellen of tegen verhoogd tarief zodat u inkomsten genereert? Kiest u dan voor een nummer uit de 0900 reeks. U heeft hierbij de keuze uit een 20-tal tarieven, varierend van € 0,01- € 0,70 per minuut of voor een tarief per gesprek van € 0,35 - € 1,15.
Wilt u dat bellers u gratis kunnen bellen, neemt u dan een nummer uit de 0800 reeks: een extra laagdrempelige contactmogelijkheid voor uw nieuwe klanten.
Verwijderd
eerst vraag je of gratis bellen via een 0900 nummer kan,
en dan weiger je om het nummer geven omdat dit zogenaamd het einde van het GRATIS zijn kan betekenen
dusss, ben je er al uit ???
en dan weiger je om het nummer geven omdat dit zogenaamd het einde van het GRATIS zijn kan betekenen
dusss, ben je er al uit ???
Het kost je toch maar drie minuten dan maakt het toch niet hoeveel het per minuut is?Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 13:36:
dat post ik maar nietwant dan is het dalijk niet meer gratis ghe ghe..
maar volgensmij is het wel echt, want die stem is die standaard stem.. maar was benieuwd of dit nou kon..
Heb je geen tikfout gemaakt bij het intikken van het nummer?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
als je een gratis nummer belt hoor je nooit een stem van dat je gratis belt.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Post het nummer nou maar, anders schiet het niet op
.
Hmm, het is dus geen gratis nummer, want
1. niet 0800
2. als je een gratis nummer belt hoor je nooit een stem van dat je gratis belt?
Ok, dan is het een oplichter. Komt best vaak voor volgens mij..
Toch is het vreemd dat je zo'n bericht hoort, want als het niet waar zou zijn, vallen ze wel snel door de mand..
1. niet 0800
2. als je een gratis nummer belt hoor je nooit een stem van dat je gratis belt?
Ok, dan is het een oplichter. Komt best vaak voor volgens mij..
Toch is het vreemd dat je zo'n bericht hoort, want als het niet waar zou zijn, vallen ze wel snel door de mand..
Expanding the inexpandable
Als ze onder gratis, lokaal tarief verstaan, dan kan het wel. Debitel heeft ook een 0900 nummer van 0.01euro per minuut.
Ik las dat dit ook bij het nummer van teledump gebeurt, dat kost 1 eurocent p/m en toch de melding "U belt gratis" (door de KPN stem) bij aanvang van het gesprek. Blijkbaar een fout van KPN want de site van teledump vermeld echt dat het 1 eurocent kost.
Antenne en masten malloot
Verwijderd
er hoeft pas vanaf een bepaald bedrag vermeld te worden wat de kosten p/m zijn dus het kan best dat zij hier onder zitten
Anders bel je KPN ff en vraag je na of het kan/klopt.
bel gewoon met een prepaid toestel en kijk of er beltegoed afgaat.
Verwijderd
0900- vanaf mobiel kan nooit _gratis_ zijn, omdat je 1.50 euro starttarief + de kosten van je mobiele telefoon er overheen betaald...insan1ty schreef op 11 november 2002 @ 17:23:
bel gewoon met een prepaid toestel en kijk of er beltegoed afgaat.
Edit: omg wat een kutkick
0900 kan wel gratis zijn,...... het tarief wordt niet door de kpn bepaald,..............maar door het bedrijf (?) zelf ,.......dacht ik zo
Pagina: 1