Manual Scrollen van content (plaatjes) in een cell

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 14:56
Ik zit met een probleem..bent zelf geen coder van nature (helemaal niet zelfs), en zoek dus een scriptje wat het volgende kan :

Ik heb een horizontale balk in mn page, met van bijv.100 pixels hoog en een vaste breedte van 700 pixels. Daarin heb ik thumbnails zitten.

Ik heb in het verleden een dhtml scroller gehad, waarin ik dus tekst met plaatjes kon scrollen in een cell ....maar dat was alleen horizontaal . Of vertikaal, is maar even hoe je het ziet, iig van boven naar beneden. Daar zat ook de mogelijkheid bij 2 knopjes in te stellen waarmee je het scrollen begon , en als je de knop los liet stopte hij ook weer .

Dit zoek ik dus ook voor die "mini image browser" , heb me aardig suf gezocht op het net maar niet kunnen vinden wat ik wil.....enige wat in de buurt kwam was een scroller maar die had alleen een permanente scroll in horizontale richting (maw van rechts naar links) zonder mogelijkheid tot custom scrollen of stoppen oid.

BVD.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Pas toevallig een gemaakt: hier te vinden :)

Intentionally left blank

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 14:56
owwwwwww perfect helemaal tegek geweldig crisp!! daar zoek ik dus al eeuwen naar
* majic hugs crisp intensely !!!!!! :)
Als je nog eens graphics design jobs nodig hebt of een photoshoot - ask me :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

majic schreef op 09 november 2002 @ 13:01:
owwwwwww perfect helemaal tegek geweldig crisp!! daar zoek ik dus al eeuwen naar
* majic hugs crisp intensely !!!!!! :)
Als je nog eens graphics design jobs nodig hebt of een photoshoot - ask me :)
Nou, ik heb nog een logo nodig voor de GoT Tracker ;)

btw; eigenlijk mogen script requests niet he...

Intentionally left blank

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Genoeg informatie dus, crisp vreselijk bedankt voor je hulp. majic, Volgende keer niet meer doen want dit valt gewoon onder het kopje scriptrequest en daar doen we echt niet aan.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.