XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Je kan gewoon die kaart erin stoppen en gaan ineten dat kom je op een chello pagina een paar keer op verder kliken dan je w8woord invoeren en dat doet die het alles het goed is
Verwijderd
MAC Address zit ingebakken in je NIC en is uniek. Het is ook onmogelijk om deze te veranderen tenzij je hardwarematig gaat klooten..
correct me if i'm wrong...
correct me if i'm wrong...
nesQuick, da's gelul. Met de meeste NICs kun je onder Windows OSen het MAC adres wel veranderen via apparaatbeheer, en onder linux (dus ook Freesco) met het commando ifconfig eth0 hw ether xx:xx:xx:xx:xx:xx
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
ok, bedankt.. ik zal wel met iets anders in de war zijnlimoentje schreef op 09 november 2002 @ 12:51:
nesQuick, da's gelul. Met de meeste NICs kun je onder Windows OSen het MAC adres wel veranderen via apparaatbeheer, en onder linux (dus ook Freesco) met het commando ifconfig eth0 hw ether xx:xx:xx:xx:xx:xx
Hier staat ook wel hoe je het moet aanpakken..
Ehm kan ik dit ook onder linux doen ? Nic zit nu in een Mandrake 9.0 bak en gaat naar een Freesco bak
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Lees jij je eigen topic wel?
En volgens mij kan het ook met een van de tools van 3com.
limoentje schreef op 09 november 2002 @ 12:51:
En volgens mij kan het ook met een van de tools van 3com.
Dat is dan jammer voor je maar het is zo dat je je MAC adres onmogelijk kan veranderen, het zit hardware matig in je ethernet kaart gebakken. Daarnaast moet elke netwerkkaart uniek zijn anders kun je straks problemen krijgen met de invoering van IPv6 die deels gebaseerd is op je MAC adres, dus wat jij zegt is gelul! Ga maar is goed documentatie lezen.limoentje schreef op 09 november 2002 @ 12:51:
Another white boy in this movie? Damn!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()