Hoe kan ik altijd een koetje laten draaien onder nt4 als ik zelf gewoon een simpele gebruiker ben (lees: gebruiker die niets mag).
client op je PC neerzetten en gewoon opstarten. Hier heb je heel weinig rechten voor nodig. Dus niet installeren, maar gewoon dnetc.exe en de ini file en zo in een dir neerzetten. Moet je wel een andere PC hebben met NT om aan de files te komen denk ik, ik weet nl. niet of ze bj distributed ook een versie hebben die al uitgepakt is.
[removed]
Verwijderd
Ik kan hem als simpele gebruiker ook gewoon via de install.exe runnen, geen enkel probleem. Alleen graast je comp dan alleen als je ze;f bent ingelogd.
Bij mij op het werk werkt dat anders niet, de enige manier om hem daar aan de praat te krijgen is hem op een andere bak uit te pakken, en dan de files handmatig ergens neerzetten en opstarten via dnetc. De install begint ten eerste te klagen over een temp-dir waar ie niet bij mag. Dat kun je oplossen door de temp var via een dosbox ff ergens neer te zetten waar je wel bij mag. Maar daarna vertikt ie het nog steeds, alleen weet ik niet waarom.
[removed]