Vroeger toen ik nog een amiga had speelde ik heel vaak het spelletje: Full House. Wat de naam al doet vermoeden, dit is een poker spelletje (zeer verslavend vind IK). Nu zit ik me wat vervelen op mijn werk en dacht: laat ik dit spelletje eens ff gaan spelen. Maar ik nergens dit spel vinden op het internet. Wie o wie weet waar dit spel vandaan kan halen of wie heeft dit spel?!
Zolang dit spel niet is vrijgegeven om legaal te kunnen downloaden dan mag je dit niet vragen, want dan is dit gewoon een warezrequest. Ik zou dus maar eerst even kijken of je dit hier wel mag vragen.
The devil is in the details.
Verwijderd
hier is ie te koop, dus als je hem echt wilt.......chrissis schreef op 09 November 2002 @ 11:30:
Vroeger toen ik nog een amiga had speelde ik heel vaak het spelletje: Full House. Wat de naam al doet vermoeden, dit is een poker spelletje (zeer verslavend vind IK). Nu zit ik me wat vervelen op mijn werk en dacht: laat ik dit spelletje eens ff gaan spelen. Maar ik nergens dit spel vinden op het internet. Wie o wie weet waar dit spel vandaan kan halen of wie heeft dit spel?!
http://www.amiga-game.com/amigaclassix1.htm
dit spel is al vrijgegeven want dit spel is al meer dan 10 jaar oud (weet niet precies hoeveel jaar het ook al weer was) tóch?
Als een spel ouder is dan 10 jaar betekend dat nog niet dat het is vrijgegeven. De ontwikkelaar moet het spel vrijgeven en dán pas is het legaal. Zolang de uitgever dat niet doet is dit een warezrequest.chrissis schreef op 09 November 2002 @ 12:02:
dit spel is al vrijgegeven want dit spel is al meer dan 10 jaar oud (weet niet precies hoeveel jaar het ook al weer was) tóch?
The devil is in the details.
copyrights vervallen op zijn snelst pas na 75 jaar...chrissis schreef op 09 november 2002 @ 12:02:
dus dat is nog ff wachten...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
jeugd sentiment vandaar, weet je nog een leuke freeware poker spelletje?
Verwijderd
op die eerste vraag: dien je te kopen.
tweede vraag: volgens mij levert "freeware poker game" in google me genoeg hits op.
zoekvraag; dicht
tweede vraag: volgens mij levert "freeware poker game" in google me genoeg hits op.
zoekvraag; dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()