Asus P5A-B

Pagina: 1
Acties:

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zoek voor een bedrijf nog een stuk of 100 Asus P5A-B moederborden. Bij pricewatch staan een aantal bedrijven waarvan ik bij een nog Asus P5A-B moederborden zag staan( http://www.xenon.nl/ ).

Weet iemand nog meer sites waar deze moederborden te kopen zijn?

Graag links :D , dank u

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Probeer het anders eens via asus nederland:

ASUS Holland B.V.
Nieuw Amsterdamsestraat 44
7814 VA Emmen
The Netherlands

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Heeft geen zin via Asus.

Fiets even langs www.2source4.com, bel, zij kunnen je helpen.
Vragen naar Wietze.

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 16:52

oehoe

blije prutser, ouwe sok

[mega off-topic]
Hee, da's grappig. Ik wist niet dat Asus Holland in mijn geboortedorp zat. Heeft het echt nog eens zin om af en toe langs mijn ouders te gaan :o.
[/mega off-topic]

Ik heb nog ff gekeken bij Mycom, daar hadden ze die borden een tijd (3 maand ofzo) geleden nog, maar nu volgens hun website helaas niet meer.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Probeer eens IT Devices op te bellen
Tel 0299-404760
Dit bedrijf is scherp geprijsd en ze hebben vast een zeer mooi aanbieding voor je.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Mijn ervaring is dat de website van mycom alleen aangeeft wat alle winkel gegarandeerd hebben. Ik haal zelf regelmatig spullen bij mycom eindhoven die niet te vinden zijn op de website (lukt ook niet altijd en ik bel natuurlijk van te voren).

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

http://www.alternate.nl
Heeft ze al jaren. Geven ook vaak korting bij kwantum-afnames. Vind persoonlijk de service erg prettig & goed. Aanrader!

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Pagina: 1