Toon posts:

Typen op beide systemen gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier ben ik weer. Zou het kunnen dat als je op beide systemen een draadloos toetsenbord hebt en je hebt de systemen aangesloten op een netwerk dat je dan problemen krijgt met typen? En wat zou je hieraan eventueel kunnen doen behalve een toestenbord kopen met een kabelaansluiting.

Het is nu zo dat als ik op de server aan het tikken ben en mijn vrouw begint op de client te tikken dan is het feest voor mij afgelopen, heel sporadisch krijg ik dan nog een letter te zien en zodra mijn vrouw stopt met tikken is weer alles normaal. Als ik aan het tikken ben kan mijn vrouw wel gewoon doorwerken zonder problemen. Ik hoorde laatst van een collega van mij dat die hetzelfde probleem had gehad, maar dan met 2 draadloze muizen.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:16

Predator

Suffers from split brain

:D

Dat heeft niets met je netwerk te maken :z
move NT -> OH
Die draadloze keyboards storen elkaar (hoewel dat niet zou mogen)
Kijk eens vanonder je keyboard of je er niet 1 op een andere frequency kan zetten.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dat heb ik ook als ik met mijn gsm wil bellen

Maar probeer eens biede ontvangers zover mogelijk bij elkaar uit de buurt te leggeen
dus ontvanger van linker pc zoveel mogelijk naar links en vica versa ......
mer een beetje geluk help het

Iperf

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
stond laatst een sick verhaal op hardocp. van een gast die had een hp (zal wel logitech zijn) draadloos toetsenbord. zijn baas, ongeveer 140 meter verderop, door 3 muren heen, kon op zijn scherm zien wat er getypt werd. nu is dit theoretisch technisch niet mogelijk over zo'n afstand, maar het gebeurde toch. conclusie: laat mij maar lekker met het draadje zitten.

Verwijderd

fish schreef op 10 november 2002 @ 00:15:
Dat heb ik ook als ik met mijn gsm wil bellen
ja, en de rest van de wereld ook 8)7 , vooral de combinatie tussen een gsm een een tv geeft nogal eens een storende brom

ps: mijn pa heeft een nokia 6210 oid, en als die in de carkit zit (ivm grotere antennen imho), en we rijden langs een flitskastje, dan begint die een paar honderd meter van tevoren meestal al te brommen. radardetectors zijn verboden geworden, maar de carkit kunnen ze moeilijk aanpakken lijkt me :) , hebben ze juist net zitten stimuleren

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

smvs schreef op 10 November 2002 @ 01:58:
stond laatst een sick verhaal op hardocp. van een gast die had een hp (zal wel logitech zijn) draadloos toetsenbord. zijn baas, ongeveer 140 meter verderop, door 3 muren heen, kon op zijn scherm zien wat er getypt werd. nu is dit theoretisch technisch niet mogelijk over zo'n afstand, maar het gebeurde toch. conclusie: laat mij maar lekker met het draadje zitten.
Juist theoretich is het heel goed moegelijk .... (richtantenne etc)
in praktijk is het wat duur

Iperf

Pagina: 1