Toon posts:

@home na 10 min down

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een verbinding bij @home en na 10 minuten gaat zijn verbinding down.
Hij woont in vught en heeft geen netwerk waar hij aan zit.
hij heeft ook @home al gebelt maar die zegt dat het aan zijn computer ligt :/
weet iemand hier een oplossing?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
@Home zegt zoveel, maar het kan idd aan zun computer liggen.
Maar als je zo 'vaag' blijft kunnen hier ook vrij weinig aan beginnen :)

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je nog meer weten dan?
En hij heeft het ook al op een andere pc geprobeerd maar werkt ook niet

Verwijderd

wanneer gaat hij uit vanaf het begin dat je kabel had
of als je je pc aan doet
Gaat ie ook uit als je niks doet
of als je inetten bent
Wat voor een pc heeft ie

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 11:26:
Wat wil je nog meer weten dan?
En hij heeft het ook al op een andere pc geprobeerd maar werkt ook niet
Als het op een andere PC ook gebeurd en je niets 'vreemd' heb gedaan mag je donder zeggen dat het aan @Home ligt.

Gewoon ff flink doorzaniken dat het niet aan je PC ligt en je krijgt er hopelijk een antwoord uit bij die fruthelpdesk.

C:\>_

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Het ligt aan je pc...een maat van me heeft het ook...[hij woont in schijndel maar gaat ook via @home in den bosch]

je gebruikt zeker windows xp???

hij heeft het niet opgelost, maar als ie met zijn eigen profiel inlogde dan kapte internet na 10 minuten, maar als hij daarna op het profiel van zijn zusje inlogde dan kon ie gewoon weer verder internetten...en dan ook gewoon langer dan 10 minuten...

het ligt dus niet aan @home

edit:
lees net bericht van rene59...

ok, het ligt dus wel aan @home...het kan misschien wel aan je pc liggen, maar denk ik niet als ik dit bericht lees

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik krijg deze link net door van een vriend van mij (thnx Lucky) en ik heb dus hetzelfde probleem.
Ook WinXP en ook een wegvallende verbinding en ik woon dus ook in Vught.

Bij mij is het echter wel dubieus dat @home tot twee keer toe de abuse afdeling heeft ingeschakeld die de eerste keer een abuser hebben afgesloten en de tweede keer iemand hebben getraced die z'n ip nog statisch had ingesteld.
Ik heb ondertussen twee ip-verhuizingen "gehad" van de TD en niets lijkt te helpen :|
De TD heeft me wel verteld dat er in deze buurt (Den Bosch 16, zoals ze het noemen) veel meer mensen met hetzelfde probleem zijn.

Ik ga zo in ieder geval onder een ander profiel inloggen om eens te kijken of dat helpt.

Mocht dat zo zijn, waar kan het probleem dan liggen? :?

Edit: ik lees net de berichten op de link van Rene en dar schrik ik dan wel weer van.
BLijkbaar voorlopig geen hoop op verbetering :'(

Edit2: het heeft in ieder geval niets met het account te maken waaronder je inlogt bij XP. Ik ga nu nog uitzoeken of het iets met XP te maken heeft, aangezien mijn Win98 nergens last van lijkt te hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door MrEdge_ op 09-11-2002 17:50 . Reden: nog steeds nix ]

• ignitem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
In vught zijn er minstens 60 mensen die al weken last hebben van dit probleem :r

voor meer info kijk op de lokale kabelkrant van Vught en lees vooral de tientallen reacties bij de twee berichten.

http://www.vtv1.nl/NewsPr...newsitem1036537200,89927,
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.