Film opnemen via computer

Pagina: 1
Acties:

• bjpdekker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 15:22
Geachte heer/mevrouw,

Ik zou graag een film willen opnemen via mijn computer. Nu heb ik alle kabeltjes (tulp rood en wit voor het geluid en die zwarte voor het beeld). Nou heb ik die aangesloten op de tv; het beeld en geluid is prima maar nu wil ik een film opnemen op de video dus ik hang ipv de televisie aan die kabels, nu de video.
Maar nu komt het probleem, telkens als ik overschakel van monitor naar tv gaat de monitor uit. En telkens als ik terugschakel gaat de tv op standby. Is het misschien mogelijk om tegelijkertijd en beeld te krijgen van de monitor zodat ik ook weet wat de video opneemt. Het gaat hierbij om de videokaart GeForce2 GTS 64MB .
Deze heeft die zwarte aansluiting (dus geen geen tulp-aansluiting) voor naar de tv.

Kan iemand mij misschien helpen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Bas Dekker

Ps. ik hoop dat er een oplossing hiervoor is zonder dat ik andere kabels moet gaan halen.

Bas Dekker

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 17:06

lordsnow

I know nothing

bjpdekker schreef op 09 november 2002 @ 00:54:
Geachte heer/mevrouw,

Ik zou graag een film willen opnemen via mijn computer. Nu heb ik alle kabeltjes (tulp rood en wit voor het geluid en die zwarte voor het beeld).
De "zwarte stekker" is de S-VHS uitgang neem ik aan?
Nou heb ik die aangesloten op de tv; het beeld en geluid is prima maar nu wil ik een film opnemen op de video dus ik hang ipv de televisie aan die kabels, nu de video.
ok... dus van de PC -> videorecorder
Maar nu komt het probleem, telkens als ik overschakel van monitor naar tv gaat de monitor uit.
ik wee het niet zeker, maar kan je je beeld niet klonen? Dat je dus beeld krijgt op je monitor EN op je TV (of videorecorder)?

rechts-klikken op het Bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> nView, en dan "kloon" selecteren.
En telkens als ik terugschakel gaat de tv op standby.
tsja.. TV krijgt dan geen signaal en gaat maar in de standby stand. Niks verkeerds mee, op zich.
Is het misschien mogelijk om tegelijkertijd en beeld te krijgen van de monitor zodat ik ook weet wat de video opneemt.
Je hebt toch ook je TV aangesloten op je video-recorder?? Als je aan het opnemen bent kan je je TV op video zetten, dan zie je toch wat 'ie opneemt??

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Geachte heer,

Helaas is de keuze op een andere kandidaat gevallen. Wij wensen U veel succes toe bij verdere sollicitaties.

Niet zo formeel joh :)

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex