[Axis Storpoint] Wie heeft er ervaring met deze CD-server?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik ben misschien van plan deze server aan te kopen voor het vervangen van een gare NT-server die als CD-server fungeert. Ik vraag me alleen af of deze Axis nu een besturingssysteem draait, of dat deze Axis gewoon volledig Firmwarematig=Hardwarematig draait.

Is er tevens nog een ander mooi alternatief, ik hoor namelijk niets over concurerende "gevallen".

20*350ZO45°

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:55
Een axis storpoint is toch alleen de interface? daar moet je als ik me niet vergis nog een CD/DVD tower bijkopen (SCSI uiteraard).
Ik heb ooit (lang geleden) wel eens met zo'n ding zitten klooien. Werkte op zich best ok, maar ware wat wazige problemen, verbroken verbindingen enzo (bleek later aan TCP/IP icm Netware te liggen).

Enige alternatief dat ik ken is Discport, en ik weet zelf niet eens of die nog wel bestaan.

Zelf vond ik discport beter werken als de axis.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Domino schreef op 09 november 2002 @ 12:39:
Een axis storpoint is toch alleen de interface? daar moet je als ik me niet vergis nog een CD/DVD tower bijkopen (SCSI uiteraard).
Ik heb ooit (lang geleden) wel eens met zo'n ding zitten klooien. Werkte op zich best ok, maar ware wat wazige problemen, verbroken verbindingen enzo (bleek later aan TCP/IP icm Netware te liggen).

Enige alternatief dat ik ken is Discport, en ik weet zelf niet eens of die nog wel bestaan.

Zelf vond ik discport beter werken als de axis.
Ik krijg het gevoel dat ik dan al een Axis op mijn werk heb staan, hebben we namelijk ook veel gezeur mee (TCP/IP over Netware). Ik zal zo eens naar die discport kijken.

20*350ZO45°