He, ik kan via mijn neef een oude workstation kopen omdat hij bij een bekende winkelketen in Amsterdam op het hoofdkantoor heeft gewerkt. De PC is € 45,- en bestaat uit het volgende:
Compaq Deskpro desktop behuizing
Intel Celeron 400
64 MB SDRAM
235 Watt voeding
MISSCHIEN een cd-rom drive
20 GB hd
MISSCHIEN een 10 mbit NIC
Ik wil hem waarschijnlijk als webserver/router/printerserver gaan gebruiken met Windows XP erop. Dan moet er denk ik 192 MB geheugen van gemaakt worden en 1 of 2 NICs erbij. Is het dit wel waard om er geld aan uit te geven of is het gewoon een verloren investering?
Mijn neef gaat er zelf ook eentje kopen voor in de huiskamer met een netwerkje ertussen voor DivX en DVD bak. Is de celly 400 met dan 192 MB geheugen hier wel krachtig genoeg voor?
Compaq Deskpro desktop behuizing
Intel Celeron 400
64 MB SDRAM
235 Watt voeding
MISSCHIEN een cd-rom drive
20 GB hd
MISSCHIEN een 10 mbit NIC
Ik wil hem waarschijnlijk als webserver/router/printerserver gaan gebruiken met Windows XP erop. Dan moet er denk ik 192 MB geheugen van gemaakt worden en 1 of 2 NICs erbij. Is het dit wel waard om er geld aan uit te geven of is het gewoon een verloren investering?
Mijn neef gaat er zelf ook eentje kopen voor in de huiskamer met een netwerkje ertussen voor DivX en DVD bak. Is de celly 400 met dan 192 MB geheugen hier wel krachtig genoeg voor?