Toon posts:

[PDA] Welke heeft de tweaker...

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was eigenlijk benieuwd welke PDA de tweaker heeft en waar deze het meeste voor gebruikt word en wat de ervaring is. Ik zelf heb er momenteel geen een, maar wel aanhet orrienteren....

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

oeps he? :D

edit: ow, dan zal ik ook maar normaal reageren :)

Ik heb een cheap-ass Palm IIIc gehad (gekocht bij Dixons voor 129 euro) en heb deze een paar maandjes geleden voor 150 euro verkocht :P
...want ik vind een papieren agenda nogsteeds handiger...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 20:20
Ik heb een Palm m125. Gebruik hem vooral als digitale agenda, notebook, adresboek en dat soort standaard dingen. Eigenlijk meer een speeltje dan noodzaak. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 18:28
ik heb een laser pocket 1 ofwel vtech helio. Leuk dingetje was toen in de aanbieding echt goed, alleen een beetje dood aan het gaan omdat er weinig apps voor komen. Maar ik heb gehoord dat er een palmos emu uitgebracht is dus kun je ook de standaard palmos progies draaien.

Ik doe er nu niks meer mee. Misschien wil ik hem ombouwen tot een soort controller. usb connectortje, i/o kaartje, en dan wat leuke dingen erop draaien, infraroodverbinden en dan stats van mijn pc aflezen of zo. lijkt me wel gaaf.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Ik heb een Palm V (relatiegeschenk voor mijn vader, ik mag hem hebben 8) ).
Ik gebruik hem als agenda en adresboek. Tijdje erop gegamed in de trein, maar later opgestapt op emails schrijven. Om iets nuttigs te doen...
Als ik mijn calculator niet kan vinden gebruik ik hem ook, staat tenslotte voor mijn monitor. De Memo List gebruik ik om belangrijke dingen op te slaan, maar echt vaak kijk ik er niet naar.

Over het algemeen is het echt wel wennen! Het is een leuk speelgoed, maar om hem echt goed te gebruiken moet het passen bij jouw manier van werken. Dat is ook de reden waarom ik de Palm van mijn vader mag gebruiken, hij werkt gewoon anders en heeft er niets aan.

Dus, het beste kan je zo een ding eens voor een maand testen denk ik! 8 )
Als je al eens een organizer (Psion of zo) gebruikt hebt en het fijn werken vind, dan vind je de Palm ook wel leuk!
Hope that helps! Veel plezier ermee.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Er zijn nu 2 precies dezelfde topics. Zullen we verder gaan in:

[rml][ PDA] Welke heeft de tweaker...[/rml]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37
Dubbel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.