Hallo medetweakers...
Op dit gebied ben ik helemaal een leek, ik hoop dat ik dit goed plaats, zoniet, mijn excuses.
Ik wil graag een snelle berekening kunnen doen van mijn loon. Ik werk bij een bedrijf en daar verdien ik 3,95 euro per uur (ja, ik ben 16 dus das veel voor m`n leeftijd)
Ik werk daar meestal vanaf half 3 of 4 uur tot een uurtje of 9/10, dat verandert.
Van 6 tot 8 verdien ik 112,5 % loon en na 8 uur 125%.
Van half 7 tot 7 verdien ik nix.. pauze
Ik zou dus graag willen dat ik in BV excel in kan geven wanneer ik ben begonnen met werken en geeindigd, en dat ik dan direct zie hoeveel loon ik voor die dag heb.
Weet iemand hoe ik dit gemakkelijk kan doen ???
Alvast bedankt.
[edit]
Modje, Ik d8 al snel aan Office en die draai je al snel onder Windows maja...
Op dit gebied ben ik helemaal een leek, ik hoop dat ik dit goed plaats, zoniet, mijn excuses.
Ik wil graag een snelle berekening kunnen doen van mijn loon. Ik werk bij een bedrijf en daar verdien ik 3,95 euro per uur (ja, ik ben 16 dus das veel voor m`n leeftijd)
Ik werk daar meestal vanaf half 3 of 4 uur tot een uurtje of 9/10, dat verandert.
Van 6 tot 8 verdien ik 112,5 % loon en na 8 uur 125%.
Van half 7 tot 7 verdien ik nix.. pauze
Ik zou dus graag willen dat ik in BV excel in kan geven wanneer ik ben begonnen met werken en geeindigd, en dat ik dan direct zie hoeveel loon ik voor die dag heb.
Weet iemand hoe ik dit gemakkelijk kan doen ???
Alvast bedankt.
[edit]
Modje, Ik d8 al snel aan Office en die draai je al snel onder Windows maja...