Toon posts:

40 gb/m -> Dedicated of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, de zoveelste host vraag ik weet het; Maar ik heb ze allemaal beetje doorgenomen en niks nuttigs gevonden.

Ik draai feyenoordforever.nl met 4/5000 bezoekers/dag en heb bij onze huidige host een flinke kostenverhoging gekregen wegens overschrijding dataverkeer. Buiten dit is die host gewoon ontieglijk kut (site5.com GEEN aanrader) en willen we verhuizen.

Aangezien we al vaker slechte ervaringen hebben wil ik nu zeker weten dat ik de goede uitkies.

Ik vraag me dus af of met zoveel dataverkeer een dedicated server niet een betere optie is..Maar probleem is dat ik niet meer dan 400/500 piek/maand kan betalen. Ik ken het pakket van WideXS met eigen server voor 175 piekermannen de maand (wel zelf server kopen) maar daar zit maar 20 GB dataverkeer bij en die 20 GB erbij kost 800 piek extra!

Dus; kent iemand een gegarandeerd goede/snelle host met php/mysql ondersteuning veel dataverkeer en +/- 500 mb ruimte

OF een betaalbare goede dedicated server host?

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ik zou zeggen kijk ff bij: www.ashosting.nl

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Sorry ASHosting?
Afradertje.. Zit nou een dikke maand bij ASHosting en ik kan je zeggen: In een woord kut!

Je bent gemiddeld 1 dag in de week niet of erg slecht bereikbaar, en de helpdesk reageert niet altijd even vlot op je problemen. Wat wel lukt is aanmelden binnen 5 minuten (incl. password en login ontvangst, excl. domeinregistratie)

Misschien is het dedicated-server pakket wat beter, maar onze ervaringen voorspellen niet veel goeds. (met een beetje mazzel kun je een site zien op: www.totalgsm.net, gehost bij ASHosting, NIET dedicated dus)

|_____vakje______|

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

http://www.tera-byte.com is een prima host, hun duurste pakket van $27,50pm heeft 40GB traffic.

En de service daar is perfect, als je wat meer info wilt moet je ff zoeken op GOT, ik heb er al vaker wat over gepost, suc6.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Misschien is webgeneral.nl iets voor je ?

Al iemand ervaring met wg?

(Sorry, foutje... beslist geen aanrader. Is dit bedrijf ook de oorzaak van de problemen bij webfreak.nl ?)

Ben zelf al langer dan 4 jaar online met meerdere sites bij WideXS zonder problemen. (uptime >99%)

Verwijderd

HP> doe ff een search op GoT naar webgeneral, zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent :). Zelfde geldt voor Tera-byte.

Maar als je het slim aanpakt kun je (net zoals ik het doe) een eigen server nemen bij WideXS, en alle images ergens op een gratis hostertje zetten. Werkt perfect, en het scheelt aanzienlijk in traffic :)

• HGM
  • Niet online

HGM

Niels wat voor Server heb je bij WideXs staan: hardware, kosten en hoeveel sites draaien dr op??

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Brrrr, nee, ga alsjeblieft niet naar WebGeneral, daat gaat je geldkosten en niets opleveren... Ik heb ook steeds dat m'n server eruit ligt, mysql server plat ligt, en mail het niet doet. Laatst was de server een hele week plat! Ja, een HELE WEEK! En WebGeneral was Onbereikbaar! Het lijkt goedkoop, en dat is het ook, maar je krijgt er echt bagger voor terug!!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Niels wat voor Server heb je bij WideXs staan: hardware, kosten en hoeveel sites draaien dr op??[/quote]HW config: PIII500 / 128MB / 20gigHD / Intern koeling en filter sys. (? zeg mij weinig, maar schijnt goed te zijn :))
Kosten: erhm, 6 groene papiertjes..
Sites: 8 (alleen onze eigen sites, doen geen hosting)

Kan veeeel goedkoper natuurlijk voor 3000,- kun je al een mooi servertje bouwen, maar dat koeling en filter ding schijnt duur te zijn. Ik heb d'r zelf niet in elkaar geknutseld (en gelukkig ook niet betaald :))...

En ze draait al 19 dagen zonder problemen, Nivedita :)

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>HP> doe ff een search op GoT naar webgeneral, zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent . Zelfde geldt voor Tera-byte.[/quote]Uh hebben we het hier over dezelfde? Ik bedoel Tera-byte, canadees bedrijf en staat bekend als een ZEER goede host en dus NIET Terrabyte (oid) een Nederlandse host die zeer slecht schijnt te zijn.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Uh hebben we het hier over dezelfde? Ik bedoel Tera-byte, canadees bedrijf en staat bekend als een ZEER goede host en dus NIET Terrabyte (oid) een Nederlandse host die zeer slecht schijnt te zijn.[/quote]oke, ik heb niks gezegd... :)
Pagina: 1