"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Waar gaat 'root' dan heen? Naar 'root' zeker? Probeer eens een FQDN erachter, dus iets als dit:
De aliases refereren naar je default domein als je er niet @microsoft.com achter zet (of een ander domein natuurlijk), en afhankelijk van je configuratie hebben aliases wel of geen voorrang op echte mailboxes. Daar zou het aan kunnen liggen.
code:
1
| *: bill@microsoft.com |
De aliases refereren naar je default domein als je er niet @microsoft.com achter zet (of een ander domein natuurlijk), en afhankelijk van je configuratie hebben aliases wel of geen voorrang op echte mailboxes. Daar zou het aan kunnen liggen.
Dat had ik dus ook al gedaan. Het werkt intussen, na wat tests samen met Jotti. Voor de search zal ik de oplossing nog even posten:
Hiervoor moet de regel met 'no_more' weggehaald worden bij 'virtual_localuser'.voeg in de DIRECTORS section, NA localuser:, vlak voor de "end" dus, toe:
catchall:
driver = smartuser
new_address = catchall@$domain
(en daaronder dus de "end" die er al stond)
dan is het _wel_ de bedoeling dat je in ELKE aliasfile (elke /etc/exim/aliases.DOMEIN dus) een alias maakt (en dus OOK in /etc/aliases) voor catchall:
catchall: GEWENSTEUSERNAME
wil je dat een bepaald domein _geen_ catchall heeft, dan zet je in de betreffende aliasfile
catchall: :fail: No such address
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
wat er staat zou gewoon moeten werken. gebruik ik zelf ook met exim 3 (ja ik draai nog 3).
Wel heb ik er geen spatie tussen staan dus:
code:
1
| *:root |
Dat had hier dus nooit gewerkt. Welke Exim versie run jijVerwijderd schreef op 09 November 2002 @ 10:02:
wat er staat zou gewoon moeten werken. gebruik ik zelf ook met exim 3 (ja ik draai nog 3).
code:
1 *:root
Ik heb 3.6 uit de testing release.
Jeremy Clarkson