Toon posts:

internet explorer wil niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 nieuwe accounts aangemaakt. Alles werkte perfect. Na het opnieuw opstarten had de browser (explorer) er echter geen zin meer in: ....the page cannot be displayed..... (terwijl ik wel online was)
Opnieuw windows installeren leverde niets op.
Dan maar netscape geïnstalleerd, ook deze browser wilde niet:
....netscape was unable to create a network socket connection, there may be insufficient system resources or teh network may be down.....
Bij het opstarten geeft norton antivirus: ...unable to start ccEmailProxy..

Ik heb het idee dat ik een of andere simpele instelling niet goed heb staan. Wie weet raad.
René.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Kan je wel een ping uitvoeren? (als je niet weet hoe het moet zit je hier verkeerd op tweakers.net)

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
sdomburg schreef op 08 November 2002 @ 20:40:
Kan je wel een ping uitvoeren? (als je niet weet hoe het moet zit je hier verkeerd op tweakers.net)
Nounou dat valt ook wel weer mee he. Een ping kun je in winxp uitvoeren met een commando(ik weet het commando even niet meer) in op de command prompt, sommige mensen werken alleen met de grafische interface en hebben dus (bijna) geen weet van die commandos.

Maar het zou wel wat makkelijker worden als je wat meer verteld: OS, watvoor internetverbinding, hardware, software enz.

Maar hiermee kun je alleen kijken of je verbinding hebt. Ik zou het meer zoeken in de drivers of je blokt iets met je firewall.

[ Voor 0% gewijzigd door ferdinand op 08-11-2002 20:52 . Reden: Even meer vertellen graag ]